Middel hulpverlening (ongeval beknelling) Coentunnel A10 - Amsterdam 01-03-2011

Auteur Topic: Middel hulpverlening (ongeval beknelling) Coentunnel A10 - Amsterdam 01-03-2011  (gelezen 3265 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Jim1

• Forum gebruiker
Ja daat verbaast me wel vaker zoals eerder vermeld reed ik om iets voor 15:00 via de S102 de A10 West Re(binnenring) op. Dus nog voordat ik op de snelweg stond stond ik al muur vast. Om 16:10 was ik bij de ingang van de Coentunnel, daar werden we via het wrakken terrein weer  de andere kant op gestuurd >:(

Maar goed.........
Tsja, we moesten ergens heen.
Rondjes rijden is ook rijden toch?

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Nou fijn zo'n aanrijding. Je zou maar net iets voor 15:00 uur de A10 west opdraaien richting de Coentunnel. Dat had ik dus. Resultaat was dat ik er 2,5 uur over heb gedaan voordat ik thuis was. Ja je heb van die dagen dat zit het niet mee...
Ik stond middenin de tunnel ;) :P en eerst even met blauw voor de slagboom, samen met de 2e auto (1e auto was al binnen)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

mfrankena

• MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • MoWis
    • Familie site
Zowel de VID als de Anwb en de andere diensten krijgen hun info van dezelfde bron ;-)
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg

JelZo

• Senior gebruiker
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Zowel de VID als de Anwb en de andere diensten krijgen hun info van dezelfde bron ;-)

*fluistert iets als het VCNL van Rijkswaterstaat*