Plaats hier foto's van Dennis voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Dennis voertuigen  (gelezen 129718 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #240 Gepost op: 4 november 2005, 22:06:39
wat mij op valt bij een aantal dennis voertuig is het zwaailampje achterop.. op een standaardje zeg maar.. dat hebbe de die wagens van LV ook..


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #241 Gepost op: 4 november 2005, 22:11:56
wat mij op valt bij een aantal dennis voertuig is het zwaailampje achterop.. op een standaardje zeg maar.. dat hebbe de die wagens van LV ook..

Ik heb er heel wat gefotografeerd toen ik in engeland was maar bij de meeste is dit zo
de een is uitschuifbaar de ander is weer niet uitschuifbaar heel eigenaardig maar goed dat ieder er verschillend over denkt anders wordt het zo eentonig
groeten,
rinus


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #242 Gepost op: 9 november 2005, 15:17:21
wat mij op valt bij een aantal dennis voertuig is het zwaailampje achterop.. op een standaardje zeg maar.. dat hebbe de die wagens van LV ook..

Je bedoeld het oranje zwaailicht! Dat staat bij L-V inderdaad ook op een standaardje waarom weet ik neit precies maa rik denk dat het zo beter te zien is! Er ligt natuurlijk een aardig ladderpakket op de wagen daar zou dat lampje niet meer opvallen! Ik denk dat ze hem daarom op een standaardje hebben geplaatst!

Groet Ronald.





m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #243 Gepost op: 12 november 2005, 20:25:21
Nou speciaal voor onze Dennis man TS 47-1 hier nog een dennis die ik in mijn archief tegen kwam
de Dennis van Brandweer Nijefurd (Workum) friesland
groeten ,
rinus


[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #244 Gepost op: 12 november 2005, 21:51:00
Hier de Dennis van het stadsgewest Vissingen - Middelburg. :D

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #245 Gepost op: 12 november 2005, 21:54:34
Nou Ton dan zal ik nog even mee doen dan verwennen we vanavond onze vriend uit ridderkerk de TS 47-1 toch een fijne avond
hierbij de dennis van BALK in friesland
groeten,
rinus

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


jwpots

  • Gast
Reactie #246 Gepost op: 12 november 2005, 22:06:48
Nou, voor onze Dennis fanaat dan eens een keer een oude Dennis. Vrijwel de eerste Dennis die bij de Nederlandse brandweer heeft gereden en was in dienst van de brandweer Utrecht. Deze wagen dateerd uit 1914 en was uitgevoerd als AS-LD1600 met een afneembare en verrijdbare ladder van 12 mtr. De pomp is in 1949 verwijderd. Het chassis is in 1952 afgevoerd en de verrijdbare ladder is in 1954 afgevoerd.

Groet
Johan

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #247 Gepost op: 12 november 2005, 22:18:59
Nou, voor onze Dennis fanaat dan eens een keer een oude Dennis. Vrijwel de eerste Dennis die bij de Nederlandse brandweer heeft gereden en was in dienst van de brandweer Utrecht. Deze wagen dateerd uit 1914 en was uitgevoerd als AS-LD1600 met een afneembare en verrijdbare ladder van 12 mtr. De pomp is in 1949 verwijderd. Het chassis is in 1952 afgevoerd en de verrijdbare ladder is in 1954 afgevoerd.

Groet
Johan
[/quote]

Ja dat is zeker een mooie ,daar zal onze dennis vriend zeker van smullen
groeten,
rinus


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #248 Gepost op: 13 november 2005, 16:05:08
Ik moet zeggen dat ik het DENNIS voertuig van Vlissingen ook echt een prachtvoertuig vindt! Ook de hele oude Dennis van utrecht is een mooie bijdrage!

Groet Ronald.


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #249 Gepost op: 14 november 2005, 20:42:43
Hierbij voor onze TS 47-1 nog even voorburg
groeten,
rinus


[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]