Beste iR je doet je Nick naam geen afbreuk aan.Want ook van hulpverlening heeft u weinig kaas gegeten.
1 ik ben geen sigma lid
2 ben wel werkzaam in de hulpverlening
3 als er 1 partij is die het slecht doet in hulpverlenings keten is het helaas het RK .niet alle RK zijn slecht er zijn ook nog echte oprechte goed werkende en mee denkende RK ers.
Maar het RK opzich is door en door verziekt .
Iedereen is baas ,de meeste zijn arts ,althans opdat niveau denken ze
Geef mij maar een oprechte EHBO ers die zijn plaats weet en kent,en niet het de VP van de ambu even uit legt wat hij/ zij moet doen.
4 ja ik heb waardering voor de sigma die meer willen betekenen in de hulpverlenings keten.door hier tijd in te steken 24 uur per dag beschikbaar zijn. Stage doen op de Ambu.
Waardering die ze van Het Rode Kruis niet krijgen.
Want ieder sigma lid is RK er soms tegen hun eigen wil .
Maar wat er nu gebeurt met het GGB verhaal is bij de beesten af. .nog nooit heb ik mee gemaakt dat wat
er nu gebeurd door het RK ,dat ze hun eigen mensen afvallen kompleet afschrijven althans de sigma mensen.
De reden de sigma is geadopteerd door de GHOR ,die de lessen voor zijn rekening nam ,kleding in kocht,oefening uitschreef ,de profchek organiseerde ,de mensen aannam en selecteerde .
Kortom het RK is zijn greep op de sigma compleet verloren .
En wil nu in het GGB verhaal (waar in ze zich zelf terug brengen naar het EHBO niveau ) een compleet nieuwe groep starten zonder die oude ,ervaren sigma ,s
Daar tegen is het GGB verhaal gewoon een bezuinigingen ,en zeker niet voor zien op grote ,complexe rampen die langer duren dan een dag,
En kom nu niet met het argument de ambulance dienst is sterk veranderd ,in die zin er zijn er meer bij gekomen ja dat klopt , daar tegen de inzet van de Ambu is ook zeer sterk toegenomen veel meer ritten.
De Ambu staan nu meer verspreid .niet meer geclusterd in 1 kazerne ,aan rijtijdenboekje zijn verbeterd.
Maar 20 of meer Ambu vrij maken of inzetten in de avond uren met vrije ambu personeel binnen het uur ,buiten de randsteden blijft een serieus probleem ook in 2016.
Dus zijn we tot de dag van vandaag trots op de inzet van de sigma die 24 uur kosteloos beschikbaar is
O ja en om 8 sigma op de auto te krijgen is De sigma groep per auto min 25 sigma leden .want ook aflossing na 8 uur inzet moet geregeld zijn.