Ze zijn zowiezo bekend bij de mensen die NHT opleidingen nu doen wat ik weet. Ik zal even kijken of ze ook nog ergens anders, openbaar staan.
Ik heb ze gezien, en het zal wel komen omdat ik uit het bedrijfsleven kom, maar ik zie er geen rare dingen aan.
Een studieovereenkomst bij een dure opleiding zie ik als iets vanzelfsprekends. Ik vond het destijds al bijzonder dat ik voor mijn Sigma opleiding niets hoefde te tekenen en alleen maar de intentie hoefde uit te spreken dat ik wel "een behoorlijke tijd" lid zou blijven.
En dat van die 100% terugbetaling, die ik ergens op dit forum gelezen heb, klopt ook niet naar wat ik nu gezien heb. Afhankelijk van wanneer je afhaakt worden kosten in rekening gebracht. Hoe langer je blijft des te minder kosten in rekening worden gebracht. Niets ongewoons in mijn ogen...
Zoals ik het nu gezien heb, toch wel wat stemmingmakerij hier. Ik heb in het bedrijfsleven nog wel andere studieovereenkomsten gezien, maar wellicht dat sommige mensen het niet zo gewent zijn. Ik zie het als investeren in jezelf en daarvoor hoeft niet al het risico bij een ander te liggen. Dat is wel erg makkelijk.
En als de voorwaarden je niet aanstaan, dan teken je toch niet. Zo eenvoudig is het. Iedereen kan zijn of haar eigen afweging maken. Toch?
Ik ben normaal niet zo van de directe reacties maar dit moest ik toch ff kwijt.
Grtz, Theo.
p.s. Heeft niets met mijn RK achtergrond te maken, is gewoon mijn objectieve mening. Als iets mij niet bevalt, zal ik altijd mijn mening geven, maar dan wel altijd richting de mensen die daar iets mee kunnen en niet in het wilde weg op een forum.
Anders veranderd er zo weinig...