van voren flitsen

Auteur Topic: van voren flitsen  (gelezen 12797 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #10 Gepost op: 11 maart 2011, 18:50:13

het klopt wel wat ik zeg hoor, eerste keer met betrekking tot de snelheid.  gaat een kenteken door infrarood reflecteren?

Ja ja, waar voor ben je de 2e keer voor geflitst dan? (de vorige was 'ook' snelheid..)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #11 Gepost op: 11 maart 2011, 18:50:26
Dat eerste is niet helemaal waar, zeker op wegen met 1 rijbaan en 2 rijrichtingen wordt er zowel opkomend als afgaand geflitst.
Er zijn nog een aantal voertuigen die analoog flitsen, de rest is allemaal digitaal (met een infrarood flits)

Nee, ze flitsen voor jan doedel met infrarood  ::)

Vinn, misschien lid worden van flitsservice.nl .....

Uhhmm ik wist dat niet hoor? ALS dat niet kon had ik dus een normale flits over het hoofd gezien vandaar die vraag:)

Nee is niet nodig hoor voel me hier wel meer thuis  O0


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #12 Gepost op: 11 maart 2011, 18:50:55
Volgens mij wordt met het digitale flitsen dezelfde techniek toegepast als met de trajectcontroles op de autosnelwegen. Als je daar goed kijkt zie je een klein lampje oplichten zodra je voorbij komt. Ik ben geen techneut, maar het zal genoeg zijn om het kenteken af te lezen.

Ben zelf ook eens (van voren) geflitst door middel van digitale apparatuur. Toen ik hierna de foto had opgevraagd kon ik het kenteken duidelijk zien, maar de auto was minder zichtbaar.


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #13 Gepost op: 11 maart 2011, 18:51:13
Ja ja, waar voor ben je de 2e keer voor geflitst dan? (de vorige was 'ook' snelheid..)

Nee;) dat was roodlicht GEEN snelheid he

ik zei toch nog dat ik 63 ree op GPS dus 60- op mn teller..


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #14 Gepost op: 11 maart 2011, 18:52:15
Volgens mij wordt met het digitale flitsen dezelfde techniek toegepast als met de trajectcontroles op de autosnelwegen. Als je daar goed kijkt zie je een klein lampje oplichten zodra je voorbij komt. Ik ben geen techneut, maar het zal genoeg zijn om het kenteken af te lezen.

Ben zelf ook eens (van voren) geflitst door middel van digitale apparatuur. Toen ik hierna de foto had opgevraagd kon ik het kenteken duidelijk zien, maar de auto was minder zichtbaar.

dat had ik ook ! mijn kenteken stond er trouwens maar net op scheelde 2mm ofzo op de foto :P

ik zag ook geen lichtje want ik let op de weg he 98uiye


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #15 Gepost op: 11 maart 2011, 18:52:30

het klopt wel wat ik zeg hoor, eerste keer met betrekking tot de snelheid.  gaat een kenteken door infrarood reflecteren?

Mijn conclusie blijft hetzelfde.  :D


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #16 Gepost op: 11 maart 2011, 18:53:15
Mijn conclusie blijft hetzelfde.  :D

daar ben ik blij om dat je mening het zelfde blijft :P


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #17 Gepost op: 11 maart 2011, 18:54:53
Mijn conclusie is inderdaad gebaseerd op mijn meningen.  ;)

Heb jij een andere conclusie dan?


Professor in fictie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 416
  • ^Samen sta je sterk^
Reactie #18 Gepost op: 11 maart 2011, 18:55:07
Nee;) dat was roodlicht GEEN snelheid he

ik zei toch nog dat ik 63 ree op GPS dus 60- op mn teller..

Een ree kom je voornamelijk tegen op de veluwe.

Bijzonder is ook nog dat je teller een lagere snelheid aangeeft dan de werkelijke gereden snelheid volgens de GPS.

Vinn als ik een tip mag geven doe lekker mee met de discussie over hulpverlening hier en stel je vragen over flitsen en dergelijke voortaan vooral op flitsservice.nl
Freude am Fahren


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 11 maart 2011, 18:56:12
Die andere gaat ook over snelheid, want je reed door groen zeg je zelf  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !