van voren flitsen

Auteur Topic: van voren flitsen  (gelezen 13035 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 11 maart 2011, 19:15:53
haha waar zie jij mij voor aan man? ;D

Sorry, dacht even aan New Kids  ;)


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #41 Gepost op: 11 maart 2011, 19:18:04
Sorry, dacht even aan New Kids  ;)

mijn auto is geel niet groen :P


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #42 Gepost op: 11 maart 2011, 19:18:47
ja tuurlijk die uitzondering dat ik wel een te hard rij ga meteen maar dat er bij halen, wat heeft een paar km te hard rijden er mee te maken dat je iemand dan sneller aanrijdt?

Ik ging geen 100 waar je 30 mag ofzo hoor ???

Dit is puur gebaseerd op de indrukken die jij hier achterlaat en zoals ze door mij geïnterpreteerd worden. Hoe je het wendt of keert je hebt in minder dan een jaar tijd (als ik je berichten mag geloven zelfs in minder dan een maand tijd) 3x een situatie waarvoor je geflitst danwel beboet wordt. Je hebt je auto duidelijk nog niet goed onder controle (2mtr spinnen is niet onder controle), hebt andere banden onder je auto, een gele auto, ik kan me zo voorstellen ook een andere uitlaat, spoiler en getint glas wat er origineel niet op zat. En laat hier totaal geen blijk van zelfreflecterend vermogen zien.

Dus nee, het is niet gebaseerd op die paar km te hard.


Gast

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 11 maart 2011, 19:19:29
De reacties die je krijgt komen voornamelijk van professionals die er geen zin in hebben om jou een keer van de weg of een boom af te schrapen, ook al lijkt hun goedbedoelde advies als wijzende vingertjes.
Logisch ook, hoe anders kun je mensen opvoeden? Je moet zelf in willen zien dat het gedrag wat je lijkt te vertonen (door wat je typt en je vorige postings) niet het gedrag is wat op de weg het meest veilige is, en wat hulpverleners te vaak tegenkomen met als resultaat een deuk in een boom of een lijkauto die rustig wegrijdt van plaats ongeval. Ik rij ook liever niet een Sanquin ritje met bloed omdat een verkeersslachtoffer op het randje ligt, als veroorzaker of slachtoffer.

We, ook ik, bedoelen het alleen maar goed, maar dan moet je het wel willen zien dát we het goed bedoelen. Voorkomen is beter dan genezen, en dat geldt niet alleen voor je boetes maar ook voor erger.


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #44 Gepost op: 11 maart 2011, 19:20:09
Dit is puur gebaseerd op de indrukken die jij hier achterlaat en zoals ze door mij geïnterpreteerd worden. Hoe je het wendt of keert je hebt in minder dan een jaar tijd (als ik je berichten mag geloven zelfs in minder dan een maand tijd) 3x een situatie waarvoor je geflitst danwel beboet wordt. Je hebt je auto duidelijk nog niet goed onder controle (2mtr spinnen is niet onder controle), hebt andere banden onder je auto, een gele auto, ik kan me zo voorstellen ook een andere uitlaat, spoiler en getint glas wat er origineel niet op zat. En laat hier totaal geen blijk van zelfreflecterend vermogen zien.

Dus nee, het is niet gebaseerd op die paar km te hard.

Er zit geen andere uitlaat op, geen spoiler, en geen getint glas.

een orginele auto op de 5 spaak velgen na


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #45 Gepost op: 11 maart 2011, 19:23:53
Goed, de conclusie die getrokken kan worden is dat het Vinn antwoord heeft gehad op zijn vraag.

Even overleg gehad met een andere moderator en daaruit kunnen we concluderen dat we het topic op slot gooien  O0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !