van voren flitsen

Auteur Topic: van voren flitsen  (gelezen 13041 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #30 Gepost op: 11 maart 2011, 19:07:29
Probeer eens 50, 80, 100 en 120 te rijden. Hoef je ook niet te klagen over boetes. Scheelt je nog brandstof ook.

Ik probeer en doe dat ook echt bijna altijd bedoel heb vandaag aardig wat KM gemaakt en mij heb je niet kunnen betrappen op een overtreding :P

stomme turbo ook  :D


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #31 Gepost op: 11 maart 2011, 19:08:42
dat ik net als 9van de 10 mensen wel eens te hard rijd ;)

Doe ik ook, echter ik ontvang hooguit eens in de 2-3 jaar een bekeuring, blijkbaar ben ik wat selectiever in waar het wel en niet kan. Jij doet 2x flitsen en een artikel 5 in één jaar terwijl je ook nog maar zolang je rijbewijs hebt. Volgens de statistieken behoor jij dus tot de groep waarbij er veel kans is op een ongeval met zwaargewonden danwel dodelijke afloop. Misschien goed om daar eens over na te denken?


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #32 Gepost op: 11 maart 2011, 19:10:16
Doe ik ook, echter ik ontvang hooguit eens in de 2-3 jaar een bekeuring.

Aanvulling:
Die ik dan ook zonder morren betaal, immers mijn fout en zoek dan niet allemaal excuses, redenen waarom het oneerlijk is etc.


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #33 Gepost op: 11 maart 2011, 19:10:19
Doe ik ook, echter ik ontvang hooguit eens in de 2-3 jaar een bekeuring, blijkbaar ben ik wat selectiever in waar het wel en niet kan. Jij doet 2x flitsen en een artikel 5 in één jaar terwijl je ook nog maar zolang je rijbewijs hebt. Volgens de statistieken behoor jij dus tot de groep waarbij er veel kans is op een ongeval met zwaargewonden danwel dodelijke afloop. Misschien goed om daar eens over na te denken?

ik zie me zelf niet als een groep maar als een individu.

Mwa in Uruzgan had die kans ook groter geweest dan hier :P


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #34 Gepost op: 11 maart 2011, 19:11:21
weet niet wat jij nou praat hoor!?

Ik vraag alleen of het mag JA of NEE en dan PUNT en betaal ik het gewoon en lig ik er niet wakker van en schakel ik geen advocaat in ofzo...


sylvester1986

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 11 maart 2011, 19:11:50
Ik probeer en doe dat ook echt bijna altijd bedoel heb vandaag aardig wat KM gemaakt en mij heb je niet kunnen betrappen op een overtreding :P

stomme turbo ook  :D

Je rijdt toch niet toevallig in een Opel Manta en je hebt toch geen matje he?

@vesalius, eens in de 2 a 3 jaar is netjes O0 ik heb tot nog toe 2 bekeuringen gehad in bijna 4 jaar en ik verwacht mijn 3e :P


Gast

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 11 maart 2011, 19:11:54
Ik heb sinds 1989 mijn rijbewijs, in 2002 pas mijn eerste boete voor snelheid gekregen.
Nu, maart 2011, heb ik mijn 4e boete all time ontvangen, geen parkeerschijf op een parkeerterrein bij de C1000. Sneu geld. Had ik liever in mijn tank gegooid. Maar te hard trappen schiet je nog geen minuut mee op en je riskeert meer boete dan dat een volle tank je kost.

Het heeft allemaal met houding te maken.


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #37 Gepost op: 11 maart 2011, 19:12:14
ik zie me zelf niet als een groep maar als een individu.

Mwa in Uruzgan had die kans ook groter geweest dan hier :P

Ik heb het ook niet over jou, dat kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen (behalve dan rot voor je ouders), ik heb het over de mensen die jij aanrijdt...


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #38 Gepost op: 11 maart 2011, 19:12:41
Je rijdt toch niet toevallig in een Opel Manta en je hebt toch geen matje he?

@vesalius, eens in de 2 a 3 jaar is netjes O0 ik ben toch nog toe 2 bekeuringen gehad in bijna 4 jaar en ik verwacht mijn 3e:P

haha waar zie jij mij voor aan man? ;D


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #39 Gepost op: 11 maart 2011, 19:14:15
Ik heb het ook niet over jou, dat kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen (behalve dan rot voor je ouders), ik heb het over de mensen die jij aanrijdt...

ja tuurlijk die uitzondering dat ik wel een te hard rij ga meteen maar dat er bij halen, wat heeft een paar km te hard rijden er mee te maken dat je iemand dan sneller aanrijdt?

Ik ging geen 100 waar je 30 mag ofzo hoor ???


blij dan gewoon on-topic of doe het via pm