0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Toch zal de bemanning van Oegstgeest met een brok in hun keel naar deze melding gereden hebben.Is er al iets bekent over de oorzaak?Ik ben zeer benieuwd over hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Het hele korps is opgekomen naar deze melding. Gelukkig kregen ze al snel door dat het een ongewenste melding was.Het onderzoek is nog in volle gang, niet alleen zal er gekeken worden naar de oorzaak maar ook naar het handelen van alle betrokkenen en de alarminstallatie. In 4 minuten kan er geen uitslaande brand ontwikkelen en een gebouw al gevult zijn met dikke zwarte rook.
Praktijk is altijd weerbastiger dan de theorie.....
Tip: neem een papier mee met de internet links waar je al wat hebt neergezet, (eigen log, dit forumtopic, etc...)Daarmee voorkom je naderhand lastige vragen...
Ik ben geen verdacht. Gewoon getuigen en zij willen mijn verhaal aanhoren. Sommige dingen zijn redelijk moeilijk te herinneren door de paniek en chaos. Dit zal ik dan ook meegeven aan de agent van TGO.
Die agenten weten dat je niet alles meer weet, das logisch je maakt zo iets (gelukkig) niet dagelijks mee. Gewoon rustig vertellen wat je allemaal nog weet en dan komt het helemaal goed. Heel veel succes in ieder geval ermee.