Binnenbrand (bedrijf) Herenstraat - Voorhout 14-03-2011

Auteur Topic: Binnenbrand (bedrijf) Herenstraat - Voorhout 14-03-2011  (gelezen 2391 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

whyllum

• BM, OW, BOT
  • Forum gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 15 maart 2011, 22:31:50
Als je goed kijkt bij de eerste melding een wagennummer van alleen voorhout, maar ook een korpsalarm voor noordwijk. Hetzelfde was vandaag het geval bij de oms melding. Het was voor mij ook ook een vreemde combinatie om te zien maar hoorde het van iemand van brandweer noordwijk.
Ik heb het bij beide meldingen zien staan. Wat je hebt gehoord is niet per definitie een betrouwbare conclusie. Vanuit Voorhout heb ik niets over deze regeling gehoord, een voertuig van Noordwijk wordt feitelijk niet gealarmeerd, dus waarom zou je de Noordwijkse vrijwilligers onnodig of vroegtijdig naar de kazerne laten komen...

En dus zeker in het geval van Tulipland, als er poep aan het ronde glazen balletje is staat Sassem binnen 8 minuten voor de deur.

whyllum

• BM, OW, BOT
  • Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 15 maart 2011, 22:32:52
eigenlijk wel raar maar waar
Zolang je dit alleen maar 'van horen zeggen' hebt, vind ik het een onbetrouwbare conclusie ;)

Rene

• Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 15 maart 2011, 22:35:17
ik heb het gehoord uit een betrouwbare bron van brandweerman van brandweer noordwijk

whyllum

• BM, OW, BOT
  • Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 15 maart 2011, 22:47:29
ik heb het gehoord uit een betrouwbare bron van brandweerman van brandweer noordwijk
Hoe dan ook, het blijft een vreemd verhaal, korpsalarm geven zonder dat er een voertuig gekoppeld wordt. En dat voor een vak waar Noordwijk op z'n vroegst als 4e TS in de KVT staat (in geval van Tulipland), en mogelijk zelfs pas nog veel later!

Maargoed, op sommige vragen komt nu eenmaal geen definitief en verlossend antwoord, we hoeven ons er ook niet al te druk om te maken.