Wegafzetting: Pionnen, Kegels en Flares

Auteur Topic: Wegafzetting: Pionnen, Kegels en Flares  (gelezen 88453 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #100 Gepost op: 10 mei 2013, 09:20:18
De ouderwetse pilon is de vervanger..

Psst, mijn oude Sgt en de opleider van Rovea konden heel boos worden met deze uitspraakt ::)

Dan kreeg je steevast te horen:"Pilonen en Pionnen vind je op het speelveld, op de weg gebruiken we Verkeerskegels!". O0 ;D
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #101 Gepost op: 10 mei 2013, 14:22:48
Psst, mijn oude Sgt en de opleider van Rovea konden heel boos worden met deze uitspraakt ::)

Dan kreeg je steevast te horen:"Pilonen en Pionnen vind je op het speelveld, op de weg gebruiken we Verkeerskegels!". O0 ;D

Je mag al blij dat dat ik piLon zeg in plaats van pion  ;D


sylvester1986

  • Gast
Reactie #102 Gepost op: 3 december 2013, 00:26:44
Citaat van: Sylvester link=msg=898752 date=1309558024
Zojuist 2 Powerflares besteld via www.powerflare.nl
Dus ik ben benieuwd of het wat is bij bijvoorbeeld pech en mocht het bevallen, dan kan ik altijd nog bijbestellen.
De Powerflares heb ik aan mijn vriendin gegeven. Zij (Thuiszorgteam) werkt veel in de avonduren in een bosrijke omgeving, dus mocht er tijdens haar dienst een ambulance nodig zijn, dan zou zij de Powerflares kunnen gebruiken als markering.


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #103 Gepost op: 20 februari 2014, 16:38:17
Ze zijn zelfs te koop bij de Action voor €3,99



Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #104 Gepost op: 20 februari 2014, 16:42:08
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1245454 date=1392910697
Ze zijn zelfs te koop bij de Action voor €3,99



K heb ze ook zien liggen...best een lachertje...als je hier hard met een fiets over heen gaat zijn ze kapot...bij een echte powerflare lukt dat nog niet met een Abrahams-tank (of hoe je dat ook maar schrijft)



Oh ja...ik zag in de shop de productinformatie van de huidige powerflares...die kunnen niet tippen aan die van vroeguh...dus dat van die abrahams-tank weet ik zo net nog niet meer....


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #105 Gepost op: 20 februari 2014, 16:47:11
Citaat van: Pleegje_ link=msg=1245458 date=1392910928
K heb ze ook zien liggen...best een lachertje...als je hier hard met een fiets over heen gaat zijn ze kapot...bij een echte powerflare lukt dat nog niet met een Abrahams-tank (of hoe je dat ook maar schrijft)

Abrams-tank 0098

Ja dat zal best, maar als die kapot is koop je weer een nieuwe voor een paar euro. Waarschijnlijk zal deze flard ook iets minder licht geven.


michaelmiata89

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #106 Gepost op: 20 februari 2014, 17:23:12
Dat mag jij uit komen proberen met je fiets....

Ik had er laatst 2 gekocht om uit te proberen. Ben er met mijn 2860kg zware Chevy overheen gereden, maar geen krimp. Daarna in een volle emmer water gegooid en na een volle nacht knipperen deze ze het nog!
Ik zeg dat ze best aardig zijn. O ja, en op een afstand van ruim 500 meter zijn ze in het donker (met straatverlichting) ook nog eens goed te zien.

Citaat van: Pleegje_ link=msg=1245458 date=1392910928
K heb ze ook zien liggen...best een lachertje...als je hier hard met een fiets over heen gaat zijn ze kapot...bij een echte powerflare lukt dat nog niet met een Abrahams-tank (of hoe je dat ook maar schrijft)



Oh ja...ik zag in de shop de productinformatie van de huidige powerflares...die kunnen niet tippen aan die van vroeguh...dus dat van die abrahams-tank weet ik zo net nog niet meer....
Motorbegeleider, evenementen verkeersregelaar en actief in wijk preventie team


Bart S

  • Gast
Reactie #107 Gepost op: 20 februari 2014, 17:36:21
Citaat van: Pleegje_ link=msg=1245458 date=1392910928
K heb ze ook zien liggen...best een lachertje...als je hier hard met een fiets over heen gaat zijn ze kapot...bij een echte powerflare lukt dat nog niet met een Abrahams-tank (of hoe je dat ook maar schrijft)

Oh ja...ik zag in de shop de productinformatie van de huidige powerflares...die kunnen niet tippen aan die van vroeguh...dus dat van die abrahams-tank weet ik zo net nog niet meer....

Ik heb deze uit de Promotor webshop in mijn motorkoffer zitten. Ze zien er op het plaatje verdacht hetzelfde uit. Als ik vandaag of morgen bij de Action kom zal ik er één meenemen om ze te vergelijken.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #108 Gepost op: 20 februari 2014, 18:05:35
Alle flares zien er op het oog hetzelfde uit. De kopietjes van Chinese makelij zijn niet voor niets "kopietjes": men neme een beproefd concept, maakt het met andere - lees: goedkopere - middelen na en verkoopt ze als volwaardige road flares.

Maar het moet gezegd: voor dit geld kun je misschien nog beter Action flares hebben. Al gaan ze dan maar 10 keer mee, dan koop je gewoon een nieuwe!  0098
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


sylvester1986

  • Gast
Reactie #109 Gepost op: 20 februari 2014, 18:11:01
Citaat van: B link=msg=1245477 date=1392914181
Ik heb deze uit de Promotor webshop in mijn motorkoffer zitten. Ze zien er op het plaatje verdacht hetzelfde uit. Als ik vandaag of morgen bij de Action kom zal ik er één meenemen om ze te vergelijken.
Als ik klik op jouw link, dan staat er vervolgens onder het kopje Specs:
 - Zichtbaar tot op 15 km afstand.

 Hier heb ik mijn twijfels over.