Wegafzetting: Pionnen, Kegels en Flares

Auteur Topic: Wegafzetting: Pionnen, Kegels en Flares  (gelezen 91637 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #130 Gepost op: 25 februari 2014, 09:20:44
Citaat van: elvin link=msg=1246193 date=1393280147
lag op m'n bureau, en begon de patroontjes af te spelen en ging uit, daarna niet meer aan, helaas bon weg gegooid, maar ga zodra ik tijd het een nieuwe halen, 3,99 is niets

Tja..dan liever toch de originele...die gaan al 5 jaar mee zonder enige mankement en afgelopen jaar de batterijen eens vervangen....(te herkennen dat bepaalde patronen niet meer gebruikt kunnen worden)

Bart S

• Gast
Reactie #131 Gepost op: 25 februari 2014, 09:50:22
Inmiddels is er al een hoop gezegd over de Action Flares. Ik had beloofd om ze nog te vergelijken met de duurdere Promotor variant. Inderdaad lijkt de Action uitvoering een kopie te zijn van de duurdere flares. Hij is een slagje kleiner en de lichtpatronen zijn hier en daar iets anders. Verder moet je er bij de Action zelf nog batterijen (2x AA) bij kopen, bij de Promotor uitvoering zit er al een batterij in (ander type) die ook vervangbaar is. De Action flare lijkt in ieder geval ook spatwater dicht te zijn, afgaande op de constructie. Misschien hou ik er nog één onder de kraan om te kijken wat er gebeurt.

Rechts de Action flare, links de Promotor uitvoering. Die is in ieder geval robuust, zoals te zien is heeft hij al wat meegemaakt maar hij geeft nog geen krimp ;-)

Alwin

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #132 Gepost op: 25 februari 2014, 12:29:50
Heb er ook maar 2 aangeschaft altijd handig voor in de auto.

Rutger038

• Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
Reactie #133 Gepost op: 25 februari 2014, 12:45:33
Citaat van: B link=msg=1246238 date=1393318222
Inmiddels is er al een hoop gezegd over de Action Flares. Ik had beloofd om ze nog te vergelijken met de duurdere Promotor variant. Inderdaad lijkt de Action uitvoering een kopie te zijn van de duurdere flares. Hij is een slagje kleiner en de lichtpatronen zijn hier en daar iets anders. Verder moet je er bij de Action zelf nog batterijen (2x AA) bij kopen, bij de Promotor uitvoering zit er al een batterij in (ander type) die ook vervangbaar is. De Action flare lijkt in ieder geval ook spatwater dicht te zijn, afgaande op de constructie. Misschien hou ik er nog één onder de kraan om te kijken wat er gebeurt.

Rechts de Action flare, links de Promotor uitvoering. Die is in ieder geval robuust, zoals te zien is heeft hij al wat meegemaakt maar hij geeft nog geen krimp ;-)

2x AAA ;) Benieuwd wat er gebeurd onder de kraan ;) Filmpje?

michaelmiata89

• Forum gebruiker
Reactie #134 Gepost op: 25 februari 2014, 15:42:46
Ik heb er een in een volle emmer water gelegd en na een nacht knipperde ie er nog vrolijk op los.
Toevallig (eigelijk naar aanleiding van dit topic) gister nog even geprobeerd, maar de flare die in de emmer heeft gelegen doet hen nog prima.
Motorbegeleider, evenementen verkeersregelaar en actief in wijk preventie team

Alwin

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #135 Gepost op: 25 februari 2014, 15:49:38
Citaat van: michaelmiata89 link=msg=1246304 date=1393339366
Ik heb er een in een volle emmer water gelegd en na een nacht knipperde ie er nog vrolijk op los.
Toevallig (eigelijk naar aanleiding van dit topic) gister nog even geprobeerd, maar de flare die in de emmer heeft gelegen doet hen nog prima.

Dus regen en andere weersinvloeden moeten ze wel tegen kunnen.

elvin

• brandweer
  • Forum gebruiker
Reactie #136 Gepost op: 25 februari 2014, 19:05:52
als ik mijn action flare op de grond gooi gaat ie uit, meer problemen mee?
Vrijwillige brandweer

Oscar

• Boa Domein I en II
  • Forum gebruiker
Reactie #137 Gepost op: 25 februari 2014, 20:14:46
Niet meer op de grond gooien, maar gewoon neerleggen ?  ;)

Rutger038

• Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
Reactie #138 Gepost op: 25 februari 2014, 20:55:06
Citaat van: elvin link=msg=1246365 date=1393351552
als ik mijn action flare op de grond gooi gaat ie uit, meer problemen mee?

waarom gooi je ze op de grond? ???

elvin

• brandweer
  • Forum gebruiker
Reactie #139 Gepost op: 25 februari 2014, 20:57:36
naja gooien is overdreven, buig m'n rug en laat hem vallen
Vrijwillige brandweer