Wegafzetting: Pionnen, Kegels en Flares

Auteur Topic: Wegafzetting: Pionnen, Kegels en Flares  (gelezen 89033 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

• Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #160 Gepost op: 5 maart 2014, 15:14:07
Met betrekking tot de magneet die er in zit. Gisteren hebben we uit nieuwsgierigheid ook even testen gedaan met verschillende snelheden. De flares blijven tot tenminste(!) 100km/h prima zitten, zelfs bij het maken van een noodstop. De flare blijft perfect op z'n plek zitten op het dak van de auto. Boven de 100km/h niet getest, dat vond ik niet verantwoord (ondanks dat de weg waarop we dit hebben getest hier wel voor geschikt was). Vraag is natuurlijk of je hier überhaupt mee zou willen rijden... maar omdat het kan: het is getest en het kan. ::)

Ook nog even met een auto (±1600kilo) er overheen gereden: pas na 4 banden er overheen brak er een onderdeel af en dat was de magneet. Verlichting, behuizing, alles was verder nog volledig intact. Bizar voor 4 euro.

Edit: ik zie dat Rutger het ook al had geplaatst. Prima, ben ik wat aan de late kant.  ;D
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #161 Gepost op: 5 maart 2014, 20:50:50
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1248123 date=1394028529
Zoals met elk electronisch product is het altijd maar afwachten wanneer het niet meer werkt, in die zin is elk electronisch apparaat troep.
Bovendien komen de TurboFlare binnenkantjes ook gewoon uit China vandaan, een stickertje Made in the USA maakt het nog niet Amerikaans.

Ik heb het niet over de turboflares..maar over de powerflares.....oftewel...de eerste generatie.  098uo

Fijn dat je op basis van enkele bijdragen onze "instelling" al denkt te kunnen bepalen, al hecht ik daar gezien jouw bijdragen nu ineens bijzonder weinig waarde aan.

hahahahaha......reactie van je zegt genoeg.... ::)

Heerlijk die ouderwetse spreuken! Heb je nog meer voor ons?

ja hoor..hoevel boekjes van oude boerenwijsheid en Klazien uut Zalk wil je?? O0

Oscar

• Boa Domein I en II
  • Forum gebruiker
Reactie #162 Gepost op: 5 maart 2014, 21:04:44
Beste Pleegje, heb jij de Action Flares zelf al geprobeerd ?
Ik kan van 10 meter afstand het verschil tussen de Action Flares en de originele niet zien.
Tot nu toe functioneren ze bij alle testen die ik gedaan heb (en de testen door anderen) uitstekend.
Zodra mijn flares het niet doen of defect raken, zal ik het hier melden.
Op basis van welke tests concludeer jij dat dit goedkope Chinese troep is ?
Heb jij hier ervaring mee op gedaan die wij nog niet weten ?

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #163 Gepost op: 5 maart 2014, 21:05:56
Maar goed...blijf lekker posten over die goedkope troep uit China....en of ze nu turboflares of actionflares heten....ze kunnen toch niet op tegen de originele powerflares. Zowel qua technische specs als lichtopbrengst.
Iedereen veel plezier met de chinese namaakzooi..hieronder nog een aantal filmpjes ter verheerlijking van de echte powerflares.. 098uo 098uo 98uiye 98uiye

http://www.powerflare.com/

http://www.youtube.com/watch?v=hf5fNIEu28c#ws

http://www.youtube.com/watch?v=_lMhzFr-8RI#ws

http://www.youtube.com/watch?v=3aAxLj0xF44#

http://www.youtube.com/watch?v=LOMtuqzLF6M#

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #164 Gepost op: 5 maart 2014, 21:42:51
Ik zie het wel het verschil. Maar ik kijk er dan ook anders naar. Ik kijk vanuit de vrachtauto zowel als vanaf achterop de bus en dan voldoen die van de Action zeker weten, maar de lichtopbrengst is  minder.  O0

Maar voor iedereen die ze niet dagelijks gebruikt is dit zeker een alternatief, en so wat als je ze na een jaar moet vervangen voor 3 Actionflare's heb je 1 originele.  e050
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #165 Gepost op: 5 maart 2014, 22:03:41
Citaat van: Pleegje_ link=msg=1248233 date=1394049956

http://www.youtube.com/watch?v=3aAxLj0xF44#

Deze proef is onzin. Op een zachte ondergrond kan je er met een enorm verkeersvliegtuig er over heenrijden zonder dat die stuk gaat. Hij zakt namelijk gewoon weg in de grond.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #166 Gepost op: 6 maart 2014, 12:37:07
Enkele berichten verwijderd omdat deze off-topic zijn. Gaarne on-topic blijven.

Met vriendelijke groet,

Haageneesch,
Moderator.

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #167 Gepost op: 6 maart 2014, 13:17:07
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1248250 date=1394053421
Deze proef is onzin. Op een zachte ondergrond kan je er met een enorm verkeersvliegtuig er over heenrijden zonder dat die stuk gaat. Hij zakt namelijk gewoon weg in de grond.  :)

anders moet je zelf even gaan googelen en op youtube kijken..zijn legio voorbeelden...ook met tanks en vrachtwagens op een harde ondergrond... 98uiye

Het is niet aan mij om jou of wie dan ook te overtuigen....het feit is gewoon dat er hemelsbreed verschil in zit tussen de chinese troep en de eerste generatie powerflares.
En ik heb geen zin meer in de zinloze discussie hier met sommige personen...dus ik stop vanaf nu met reageren. Goedkoop is duurkoop. (en zonder de boeren (en hun wijsheid) staat de economie en het land stil  998765)

VKR Drenthe

• Beroeps VKR
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #168 Gepost op: 26 maart 2014, 14:21:25
Onlangs de action flares ook gebruikt tijdens de afvoer op zaterdagavond bij WK ijspeedway Assen. Aangezien de gemeente ons verkeerde hekken had gebracht kwamen ze zeer goed van pas! Voor dat geld een prima flare!
Mvg, Bert

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Reactie #169 Gepost op: 27 maart 2014, 16:36:08
Ook ik heb vanaf heden 5 flares van de action in de auto. We zien wel of en waar ze van pas gaan komen, zo mogelijk word dat ook wel vastgelegd.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV