Signalering op privé voertuigen

Auteur Topic: Signalering op privé voertuigen  (gelezen 264644 keer)

0 gebruikers (en 24 gasten bekijken dit topic.

peug5008

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #110 Gepost op: 27 juni 2011, 12:52:08
dat klopt dat was ikke! was dat verder nog goed gekomen !?


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #111 Gepost op: 27 juni 2011, 13:02:57
beste hier 2 foto`s zijn in maart dit jaar gemaakt bij mij thuis




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us
:-*  :-*
Leuke auto  :D Misschien een keer een filmpje plaatsen om een indruk te geven hoe het eruit ziet?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #112 Gepost op: 27 juni 2011, 13:03:54
onderaan de afrit nog dik half uur bezig geweest met accu bijladen, daarna tot aan huis gered. Via onderdelenzoeker.nl vervangende dynamo gevonden en zelf gemonteerd, rijdt weer prima nu.

Nogmaals bedankt voor je hulp  :)
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


peug5008

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #113 Gepost op: 27 juni 2011, 14:53:21
:-*  :-*
Leuke auto  :D Misschien een keer een filmpje plaatsen om een indruk te geven hoe het eruit ziet?

is altijd mogelijk als ik vande week kans zie zal ik dat doen !


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #114 Gepost op: 27 juni 2011, 21:46:21
is altijd mogelijk als ik vande week kans zie zal ik dat doen !

Ik ben ook wel benieuwd, je hebt er iig heel wat verlichting in en op gemonteerd. Mooie auto trouwens, moet eerlijk zeggen dat ik die eigenlijk nog nooit gezien heb, maarja ook nooit echt op gelet eigenlijk.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,113
Reactie #115 Gepost op: 28 juni 2011, 13:34:37
Whelen freedom mini
User: cavia80

Tekst die erbij hoort....(1 van de weinigen die een Whelen Freedom in de auto heeft liggen, denk ik)



Heeey! Dat was mijn auto;)
Op dat moment kon ik kiezen of om door te rijden of er op de vluchtstrook te stoppen.
Gelukkig was de vluchtstrook daar nog vrij breed. Erna stoppen heb ik bewust niet gedaan omdat de auto dan toch minder zichtbaar is. Mochten ze als ik erachter stond tegen de blokken aan waren gereden waren deze met een klap tegen mijn auto aangekomen en had ik ook schade gehad.

Het enige wat ik gehoopt had was dat de KLPD meldkamer zo lief was geweest om een kruisje te regelen. Helaas melde zij dat zij dat niet konden en dat er dan eerst een auto van RWS terplaatste moest komen en dat die dat dan kon regelen. Dit leek mij onlogisch maarja :-\

Maar op dat moment heeft het duidelijk effect gehad. Veel automobilisten waren daar aan het uitvoegen en schrokken ineens van de blokken op de weg. Er hoeft er maar eentje te remmen en uit te wijken en je hebt een chaos! Nadat mijn auto daar stond merkte ik dat de auto's het ruim van te voren aan zagen komen en op tijd een baantje op kon schuiven. Zo heb ik ook geen moment het gevoel gehad dat de situatie nog dermate gevaarlijk was om iedereen aan zijn lot over te laten en zelf door te rijden.
Na een aantal minuten kwam er een auto van de marechaussee voorbij rijden waarvan ik de aandacht heb getrokken en achter mij kwam staan met blauw. Maar dan kwam ik erachter dat een dubbele rij amber toch veel beter opvalt dan de enkele rij blauw die zij in hun balk (tevens freedom) hadden zitten!

De lichtbalk is trouwens zelf opgebouwd van een Edge en was net een aantal dagen daarvoor voorzien van een nieuwe flasher met dimfuntie wat zeker geen overbodige luxe is >:D


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #116 Gepost op: 28 juni 2011, 13:43:33
is altijd mogelijk als ik vande week kans zie zal ik dat doen !

Wil niet heel brutaal zijn maar als je een filmpje maakt kan je dan een dag en een avond c.q. nachtfilmpje maken ?
Kunnen we gelijk het verschil zien. En als het mogelijk is een overzicht van wat voor balk en zo voor de mensen
die er minder verstand van hebben.
Volgens mij heb je ook nog wat in je gril zitten aan verlichtting.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


peug5008

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #117 Gepost op: 28 juni 2011, 13:47:57
klopt in de grill zitten dag rij lichten!

wat betreft de filmpjes ga mijn best doen het dag filmpje maak ik vanmiddag de nacht moet ik nog even zien!


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #118 Gepost op: 28 juni 2011, 13:53:39
Heeft wat mij betreft ook zeker geen haast hoor peug5008 gaat meer dat het verschil duidelijk zichtbaar is.
Maar het ziet er op het 1e oog zeker goed uit zo.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #119 Gepost op: 28 juni 2011, 20:45:45
Die flitsers achter de zijruiten zou bij bijv de politie ook niet misstaan trouwens. Zou in fend off mijns insziens veel betere zichtbaarheid opleveren.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)