Ik vind trouwens de Whelen L32 wel een mooie lamp voor in de auto.
Whelen L32
geoduv1
Dit kreng zit in het blauw en in het oranje (dan met doorzichtige lens) op onze wijkauto's. Zeer slechte lichtopbrengst. Ik rij er niet lekker prio mee, zeker niet in vergelijking met onze volle Vista's.
Foei hoe durf je Whelen een kreng te noemen en Whelen heeft op zeker geen zeer slechte lichtopbrengst YNPD.
Ik vermoed eerder dat het de Federal Signal VAMA LM400 is die door Jerommeke genoemd wordt en die Sylvester met het
filmpje laat zien.
Tevens wordt de Whelen L32 als mede de L31 voor zover ik weet niet met een doorzichtige lens geleverd maar enkel met een
gekleurde lens in de kleur die men wil.
ja maar een klein pitje met 32 leds is dan ook zeker niet te vergelijken met een vol gebouwde vista met zo'n 140 leds en een veel groter oppervlakte... al moet ik zeggen dat een vista even uit mijn dashboard kastje halen en op mijn dak plakken vanuit mijn raampje hem ook niet echt gaat worden
Ik moet zeggen dat ik hem voor een led pit best goed vindt
Nou ben ik niet heel technisch maar L32 staat niet voor het aantal led's wat er in zit bij Whelen maar is de type aanduiding
van de lamp want de L31 van Whelen is namelijk de hogere versie van de L32 maar daar zit echt niet 1 led minder in omdat het L31 heet.
Maar als je wilt weten hoeveel leds er in zitten dan zou ik ons lid LSV moeten raadplegen want die kan er denk ik meer info over geven.