Mooi verhaal hoor, ik zou er bijna tranen van in mijn ogen krijgen. Maar het voeren van blauwe kappen op een lichtarmatuur dat alleen maar bedoeld is om oranje (amber) licht uit te stralen reflecteert maar 1 ding: ik wil het zo graag maar ik mag het niet.
Lekker objectief ook voor een diender der wet....(Wat ik aanneem, omdat ik je functie niet ken)
Ik heb mijn reden om zaken aan te pakken zoals ik dat nu doe, hoef jij niet te begrijpen....
reflecteert maar 1 ding: ik wil het zo graag maar ik mag het niet
"Been ther, done that"......Twaalf jaar ervaring met OGS Blauw zowel bij Politie als Ambulance, dus daar is het niet om te doen.
Er zijn maar een paar mensen op de hoogte van mijn ideeën en de werkelijke reden van de kappen, deze weten ook dat ik hier zeer integer mee om ga.
Uhhhhh, dit gaat echt nergens meer over:wie probeer je met deze redenatie te overtuigen, jezelf ?
Nope.....ik probeerde ook niemand te overtuigen, maar jij voelt schijnbaar de behoefte om hierover je ongenoegen te uiten terwijl dit Topic daar in zijn geheel niet over gaat.
ik wil je dan ook verzoeken naar het volgende topic te gaan om de mensen die hier geen behoefte aan hebben met rust te laten.
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=65539.0