Zijn zat trekkers die 25 lopen.
D'r zijn er ook meer dan zat die 60 km/u aan kunnen maar wettelijk ligt de V-max voor landbouwvoertuigen op 25 km/u. Maar dat terzijde.
Een kennelijke inrichting is een rekkelijke begrip. waar de ene persoon vind dat zijn voertuig kennelijk is ingericht voor bepaalde werkzaamheden vind de ander dat geheel niet.
Ik denk dat het begint met het aanbrengen van de noodzakelijke bergruimte in het voertuig op een zodanige wijze dat alles eenvoudig bereikbaar is maar toch veilig is opgeborgen, dus zomaar een kettingzaag achterin het voertuig dumpen is geen kennelijke inrichting i.m.o.
Tevens zouden er meerdere gereedschappen voor de kennelijke taak in het voertuig aanwezig moeten zijn denk ik dan en dan vooral die zaken die de buurman op de hoek niet gebruikt voor het werken in de volkstuin.
Ik denk dat het voor een bestelwagentje erg lastig wordt om een inrichting te maken de kennelijk voor bosbouw doeleinden bedoeld is, voor het verkassen van gereedschappen heb je immers geen zwaailampen nodig en kun je na het lossen ook op een verkeersveilige plek parkeren. Een versnipperaar achter een vrachtwagen met een kiepbak zal een stuk beter te verklaren zijn als kennelijk ingericht als....
Wellicht kunnen de heren van de blauwe kant eens proberen aan te geven wat voor hen, of wellicht volgens het boekje, een kennelijke inrichting is.