Hoi klf grimmenstein markt, Ik ben het in grote lijnen ook wel met je eens...zeker voor het "vast monteren" van Optische signaleringen....als geen ander weet jij inderdaad de meeste valkuilen wel (Net als ondertgetekende trouwens
).
Waar ik een beetje mee zat, zijn de volgende opmerkingen:
Koekerdt die zegt "Ik dacht altijd dat jij serieus met evenementen veiligheid bezig was door posts die ik eerder van je gelezen had. Maar wat ik nou lees? Door het publiek heen rijden met een voertuig, namens de organisatie een SO naar de HAP brengen.... DUDE!"
Er stond iets meer, maar Jerommeke had denk ik hetzelfde gevoel als mij en schreef "Iets over met respect naar & voor elkaar. Daarnaast, laten we hier even ontopic blijven"
Koekerdt die alles afkeurt wat Matthijs zegt in het bericht erna.
"klf grimmenstein markt" die zegt "Ik heb dan ook de neiging om te stellen dat je met de signalering eerder voor een stuk ONveiligheid zorgt door de verwarring die je te weeg kunt brengen"
daarna Matthijs ook nog even de schuld geeft dat "klf grimmenstein markt" zoveel ontheffingen moet hebben.
Deze "Jongen" (want ik vermoed dat hij niet zo oud is) heeft een Dasboard flitser voor, een dashboardflitser achter en een magneetpit (Waarschijnlijk benzinepomp materiaal).
Als hij daarmee zijn destijds "oude" auto mee opleukt om tijdens het evenement herkenbaar te zijn, zie ik daarin niet zoveel kwaads.
En natuurlijk weten we dat je op de openbare weg als professional anders met Amber moet omgaan, en dat je als organisatie weet dat je alles van buitenaf goed gecoördineerd moet benaderen.
Maar ik heb ook vroeger zaken gebezigd waarvan ik nu weet dat de oplossingen die ik toen bedacht had niet zo handig waren......maar wijsheid komt met de jaren.
Vermoedelijk bedenk ik over 20 jaar wat ik eigenlijk nu graag zou willen weten.
Moraal van het verhaal...geeft de jongen tips ipv het afzeikgehalte..... Peace