Beste Kaasje, dat is een ding waar je de politiek van moet doordringen. Daar hoef je de chauffeur niet van te overtuigen, echter als er een ongeval ontstaat tijdens het laden en lossen is deze wel in eerste instantie de pineut. En in de meeste gevallen in Rotterdam(of waar dan ook) als je 50m verderop gaat staan krijg je gelijk hulp met lossen, of het dan bij de klant komt is een ander verhaal. Als een ondernemer een aanvraag doet voor een laad en los plaats dan zijn er legio mensen die dat niet nodig vinden daar bezwaar op maken waardoor het er niet van komt. Diezelfde mensen zijn dan ook de klagers dat er een auto staat te laden en te lossen. Het mes snijdt aan twee kanten, we willen allemaal graag dat de spullen bij ons thuis komen, maar we willen ook geen van allen zo'n grote auto voor de deur.
maar BOT maar weer.
100% mee eens. Al moet ik zeggen dat ze mij hier onderhand wel kennen en ik lekker dichtbij mag parkeren voorbij de 'reguliere afzetting'. Dan heb ik ook geen amber nodig ;-)
Even hoor, als fotograaf parkeren in een afzetting? Ik hoor dit vaker, maar met welk recht sta jij in een afzetting? Nieuwsgaring is namelijk geen vrijbrief om overal te mogen komen of om te mogen stilstaan in afzettingen. Daar ben je als journalist eigenlijk een obstakel en/of een onberekenbare factor. Gewoon net als ander publiek je auto op een parkeergelegenheid zetten dat is de beste oplossing.