HIT, wil geen reclame maken. Maar mocht je ooit met een flitservraag zitten, dan geef een brul. Ik ben niet de persoon om met een boekje onder de arm iedereen te gaan lastigvallen en te melden dat ik een firma in zwaailichten heb.
Stuur me eens een PM, moet toch binnenkort andere flitsers op de bus.
Ow, ik verwacht ook niet zozeer claims bij de APK wat betreft verlichting. Echter wel als er een ongeval gebeurt en de verzekeringsmaatschappij de verlichting nagaat. En als ik iets heb geleerd van verzekeringen, is dat ze absoluut elke reden zoeken tot niet uitkeren.... wat dat betreft heeft DiNozzo een punt.
Met de verzekering ga je geen enkel probleem krijgen voor wat betreft de flitsers, dit is namelijk secundaire verlichting. Anders wordt het als de primaire verlichting niet juist opvalt. Maar ook dan zie ik dat niet echt gebeuren, niemand met Amber heeft ontheffing voor art. 5 en weinig mensen voor een groot gedeelte van het RVV. En de mensen die gebruik maken van Amber weten dit en zijn vaak veel voorzichter dan het overige verkeer. Tevens staat wel in de wet waaraan Amber moet voldoen, echter ook dat bijna niemand het gemonteerd mag hebben dus kan je voor juist iets hebben niet beoordeeld worden.
Ik kan wel iedereen van het forum aanraden om met LSV (Ruud) contact op te nemen mocht je wat nodig hebben qua zwaai- en/of flitslichten.
Gewoon een goeie gast met meer dan genoeg verstand van zaken.
Paar weken geleden zonder problemen door de APK gekomen inclusief steekproef van de RDW. Had ook niet anders verwacht.
Keurmeester vroeg alleen welke schakelaar op wat werkte mocht RDW willen weten hoe het werkte.
Had ook al me werk spullen in de kofferbak liggen dus er was geen twijfel mogelijk waarom het op en aan mijn auto zit.
Man van de RDW vondt dat alles er goed uit zag en was ook snel klaar met de steekproef.
Ik heb mooie blauwe kappen bij de balk op mijn vrachtauto, voor Truckstarweekeinde ooit gekocht. Deze lagen op het bed bij de keuring omdat wij kwamen van Trucks einde jaars editie. Gewoon goedgekeurd, ook met die oude schreeuw sirene van de brandweer op het chassis.