Ik maak gebruik van Amber bij de Avond vierdaagse om aan te geven dat er kinderen in de omgeving lopen en door het amber word er toch wat eerder het gas los gelaten.
Kinderen lopen bij een avondvierdaagse over de stoep of op paden waar geen autoverkeer komt. Waar overgestoken moet worden kan dat door een (of twee) verkeersregelaars begeleid worden. Allerlei lampen zijn niet nodig. Hooguit een maglight met een oranje dop, in het donker.
Ik maak gebruik van Amber tijdens de carnavals optocht om de weg af te sluiten.
Nee, gewoon nee. Gebruik een hek met C01 zoals het hoort.
Ik maak gebruik van Amber bij een old-timertocht tijdens koninginnedag hier in de omgeving om aan te geven dat er wat gaande is en het zelfde principe van de avondvierdaagse dat het gas los gelaten word.
lijkt me een vreemde manier om dat te doen. Als je aan wil kondigen dat er wat aan de hand is lijkt mij een spandoek geschikter.
En tijdens de koninginnedag bestaat er een kans dat de route eens een keer door een afgesloten gedeelte komt en dan maak ik gebruik van amber om aan te geven dat ik bij de organisatie hoor.
Magneetplaat met logo/tekst niet goedkoper en handiger?
Ik maak gebruik van amber tijdens palmpaasoptocht en lampionnenoptocht als laatste auto (soort van bezemwagen)
Ik kan me niet egt een voorstelling maken, maar als het een beetje een grote tocht is dan lijkt me dat de zijwegen afgezet zijn, voor wie zijn die lampen dan?
Ik wil je niet afzeiken ofzo hoor, maar we hebben het er eerder over gehad dat de "waarde" van amber afneemt. Je geeft hiermee een aantal perfecte voorbeelden hoe dat komt.