0 gebruikers (en 44 gasten bekijken dit topic.
Aan een kant heb je gelijk dat het niet moet eigenlijk. Maar ga jij maar eens tellen hoeveel auto´s in Monnickendam er staan met allemaal oranje lampen, van de brandweer, of aed groep.. Blijkbaar ben ik niet de enigste die er zo over denkt, dat het ´handig´ is.
Dat anderen het hebben wil niet zeggen dat jij het moet hebben. Als jij mij een locatie geeft waar je niet redelijk kunt parkeren om bij de AED te komen..Ik gebruik op de dienstvoertuigen ook nauwelijks amber (ongevallen daargelaten). Enkel wanneer ik bijvoorbeeld onderaan een afrit sta. In de bebouwde kom voldoet alarmverlichting eigenlijk altijd. Het is heel nobel dat jij dit doet maar wil je daar 800 euro in steken voor iets wat eigenlijk niet nodig is...?
Locatie 1, Purmer Monnickendam. Kan op de oprit, maar vind de eigenaar niet leuk.
Locatie 2, Pierebaan Monnickendam / Jan Persijnlaan, een hele drukke straat zoals je ziet.
Locatie 3, T Spil Monnickendam
Locatie 1, Purmer Monnickendam. Kan op de oprit, maar vind de eigenaar niet leuk.Locatie 2, Pierebaan Monnickendam / Jan Persijnlaan, een hele drukke straat zoals je ziet.Locatie 3, T Spil Monnickendam
Even iets anders.Stel -Volvo-34- zou extra alarmverlichting aanbrengen, zodat je dus alternerende alarmverlichting kan creëren, mag dit?
Is dit niks voor Nederlandse hulpdiensten/bergers etc etc?Zulke pijlen kunnen een uitkomst zijn.FaltleittafelUser :JoachimPitt