Signalering op privé voertuigen

Auteur Topic: Signalering op privé voertuigen  (gelezen 264984 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #720 Gepost op: 19 november 2013, 18:21:23
Citaat van: Live link=msg=1221102 date=1384811763
Met blauw zwaailicht over de snelweg

http://www.politie.nl/nieuws/2013/november/18/06-leidschendam-met-blauw-zwaailicht-over-de-snelweg.html
Laatste update: 18-11-2013 | 11:34

Leidschendam - Een 24-jarige Rotterdammer kreeg zondag 17 november omstreeks 20.30 uur een proces-verbaal omdat hij met zijn auto over de A13 reed met een blauw zwaailicht op zijn voertuig.

De man was in zijn voertuig eerder opgevallen bij een andere automobilist omdat hij op de A13 ter hoogte van Delft gevaarlijk rijgedrag vertoonde en er op zijn voertuig een blauw zwaailicht te zien was. Het kenteken van de auto stond niet op naam van de politie. Agenten zagen het voertuig later rijden op de A4 ter hoogte van Roelofarendsveen en lieten de chauffeur stoppen. Agenten namen het zwaailicht in beslag en de bestuurder kon, met een proces-verbaal op zak, zijn weg vervolgen.

Raar he dat de regelgeving steeds strenger wordt..... alleen zo jammer dat de goede altijd onder de kwaden leiden maar ook dat is begrijpenlijk en normaal
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #721 Gepost op: 19 november 2013, 23:47:37
Citaat van: Live link=msg=1221102 date=1384811763
Met blauw zwaailicht over de snelweg

http://www.politie.nl/nieuws/2013/november/18/06-leidschendam-met-blauw-zwaailicht-over-de-snelweg.html
Laatste update: 18-11-2013 | 11:34

Leidschendam - Een 24-jarige Rotterdammer kreeg zondag 17 november omstreeks 20.30 uur een proces-verbaal omdat hij met zijn auto over de A13 reed met een blauw zwaailicht op zijn voertuig.

De man was in zijn voertuig eerder opgevallen bij een andere automobilist omdat hij op de A13 ter hoogte van Delft gevaarlijk rijgedrag vertoonde en er op zijn voertuig een blauw zwaailicht te zien was. Het kenteken van de auto stond niet op naam van de politie. Agenten zagen het voertuig later rijden op de A4 ter hoogte van Roelofarendsveen en lieten de chauffeur stoppen. Agenten namen het zwaailicht in beslag en de bestuurder kon, met een proces-verbaal op zak, zijn weg vervolgen.

Ik snap die mensen echt niet...
Waar is de volwassenheid??? Ik zie dit echt als een kind die met een sirene op de fiets rond rijd, van ik ben politie!!
Zal deze vast ook gedacht hebben van kijk! ik ben politie.. tot dat het bordje volgen omhoog komt.. dan is de lol er wel vanaf...
En dan ook nog eens gevaarlijk rijgedrag... uhm...  naast de zwaailamp ook het papiertje inleveren???
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


sylvester1986

  • Gast
Reactie #722 Gepost op: 20 november 2013, 00:55:53
Doet me denken aan:
Citaat van: Sylvester link=msg=1196702 date=1377816092
:-X :-X :-X
Beetje lachen met een zwaailicht!
Ferdi Albayrak


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #723 Gepost op: 20 november 2013, 11:20:00
Citaat van: Sylvester link=msg=1221425 date=1384905353
Doet me denken aan:

waar is de facepalm-smiley hier  :o :'(
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #724 Gepost op: 20 november 2013, 11:23:03
Kansloze mensen zeg, daarbij rijden ze levensgevaarlijk en zetten ze o.a. de politie weer in een slecht daglicht. Zo heeft een gozer een keer geprobeerd met een blauwe pit op zn golfje om een onopvallende auto van de DKDB van de weg af te drukken, die kwam van een koude kermis thuis.  >:D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #725 Gepost op: 20 november 2013, 11:44:21
Citaat van: silque link=msg=1221457 date=1384942983
Zo heeft een gozer een keer geprobeerd met een blauwe pit op zn golfje om een onopvallende auto van de DKDB van de weg af te drukken, die kwam van een koude kermis thuis.  >:D

Ken ook zo'n verhaal van een gozer in een burgerauto met een BartSmit lampje een rij-training van de Politieacademie (in burgerauto's) ging hinderen  098uo e050
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #726 Gepost op: 2 december 2013, 20:37:45
Vandaag tijdens de avondspits even mijn signalering aan gehad bij een ongeval met wat blikschade. Ik had hiervoor gekozen omdat het beschadigde voertuig erg gevaarlijk stond. Bestuurder had gelukkig niets.
Ik stond thv de Gele stip, de beschadigde auto bij de Rode stip en na 5 minuten is het beschadigde voertuig op eigen kracht voorbij de Blauwe lijn verplaatst


De rotonde is te vinden in Veendam.

Wat mij direct opviel:
 - In het begin toen ik alleen alarmlichten aanhad, reed men bijna helemaal door en schoof men op het allerlaatste moment een rijstrook opzij.
 - Zodra ik naast de alarmlichten mijn Amber flitser aandeed, zag je direct dat automobilisten veel eerder een rijstrook opzij gingen.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #727 Gepost op: 2 december 2013, 22:49:03
En?


sylvester1986

  • Gast
Reactie #728 Gepost op: 2 december 2013, 22:52:27
Hoe bedoel je en?


BartvdB

  • Medewerker bij 2 Reddingsbrigades :)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #729 Gepost op: 2 december 2013, 23:36:39
Ik denk, gezien de verkeers-situatie daar, dat het mischien handiger was geweest om hem redelijk dichtbij het beschadigde voertuig te plaatsen, Nu had je uiteraard een goeie Block voor het verkeer achter je, maar het verkeer op de rotonde zelf kon er alsnog pal achter komen te staan.