Signalering op privé voertuigen

Auteur Topic: Signalering op privé voertuigen  (gelezen 264884 keer)

0 gebruikers (en 34 gasten bekijken dit topic.

DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Reactie #480 Gepost op: 8 maart 2013, 11:00:19
Oho.... gemeen hoor.  ;)

Achjaaaa... heb zelf een hekel aan dat soort personen. Die verzieken het vaak voor de goedwillenden
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #481 Gepost op: 8 maart 2013, 11:44:34
Achjaaaa... heb zelf een hekel aan dat soort personen. Die verzieken het vaak voor de goedwillenden

Snap even de strekking van de discussie niet...? Een persoon die een flitser in zijn auto heeft en die gebruikt? Wat voor flitser, amber, blauw, externe camera flitser?  98uiye  ;)


DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Reactie #482 Gepost op: 8 maart 2013, 17:15:45
Snap even de strekking van de discussie niet...? Een persoon die een flitser in zijn auto heeft en die gebruikt? Wat voor flitser, amber, blauw, externe camera flitser?  98uiye  ;)

Flitsers in z'n auto 98uiye
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


SjoerdvR

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 352
    • Mijn fotografie site
Reactie #483 Gepost op: 8 maart 2013, 19:47:59
Oranje ledflitsertjes Roy, dit idee:



Q88

  • Motorrijder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 96
Reactie #484 Gepost op: 8 maart 2013, 22:08:33
Duidelijk geval waarom ledflitsers en andere signalering niet zijn toegestaan bij particulieren.
Op elk voertuig zitten alarmlichten en die volstaan prima in mijn optiek...


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #485 Gepost op: 8 maart 2013, 23:35:34
Duidelijk geval waarom ledflitsers en andere signalering niet zijn toegestaan bij particulieren.
Op elk voertuig zitten alarmlichten en die volstaan prima in mijn optiek...

Helemaal mee eens, onder normale omstandigheden  998765
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #486 Gepost op: 9 maart 2013, 10:11:36
;) en wat noem je dan normaal???
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #487 Gepost op: 9 maart 2013, 11:04:40
;) en wat noem je dan normaal???

Standaard woon/werkverkeer, kindjes naar school brengen, boodschappen doen. Als je heel veel pech hebt een enkele keer met pech op de vluchtstrook.

Als op die laatste strook wat vaker als gemiddeld bent, vind ik amber verlichting al veel beter verdedigbaar. Ook eventueel in-uitrijden van een werkvak (als vkr). Of zoals ik zelf mijn auto vaak gebruik bij evenementen, tussen publiek door rijdend, word het naar mijn idee al wat minder 'normaal' gebruik. Niets wat ik in dit topic nog niet heb gemeld.

Helaas is mijn huidige auto APK afgekeurd met een dusdanige rekening voor reparaties dat ik dat niet ga doen. Dit weekend ws alles uitbouwen en dan naar de sloop. Een nieuwe auto zal op dezelfde wijze weer worden voorzien van wat extra's.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #488 Gepost op: 9 maart 2013, 15:06:55
Standaard woon/werkverkeer, kindjes naar school brengen, boodschappen doen. Als je heel veel pech hebt een enkele keer met pech op de vluchtstrook.

Als op die laatste strook wat vaker als gemiddeld bent, vind ik amber verlichting al veel beter verdedigbaar. Ook eventueel in-uitrijden van een werkvak (als vkr). Of zoals ik zelf mijn auto vaak gebruik bij evenementen, tussen publiek door rijdend, word het naar mijn idee al wat minder 'normaal' gebruik. Niets wat ik in dit topic nog niet heb gemeld.

Helaas is mijn huidige auto APK afgekeurd met een dusdanige rekening voor reparaties dat ik dat niet ga doen. Dit weekend ws alles uitbouwen en dan naar de sloop. Een nieuwe auto zal op dezelfde wijze weer worden voorzien van wat extra's.
Mag je me toch uitleggen wat front-flitsers voor meerwaarde hebben op de vluchtstrook/snelweg. Amber pitje voor noodgevallen kan ik prima inkomen, maar laat de kerstboom lekker thuis staan.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #489 Gepost op: 10 maart 2013, 21:01:20
Mag je me toch uitleggen wat front-flitsers voor meerwaarde hebben op de vluchtstrook/snelweg. Amber pitje voor noodgevallen kan ik prima inkomen, maar laat de kerstboom lekker thuis staan.

Hij schrijft toch ook dat hij op een evenement door het publiek heen rijdt! Lezen Kaasje!  >:D Maar wacht even...... op een evenement met je privevoertuig door het publiek heen rijden... Oke!!  ::)