Als je mij tegenkomt en je staat op de stoep dan kan je beter je je geel briefje in ontvangst nemen. Je hebt met jou auto nooit wat te zoeken op de stoep, nooit.
Wat snap je niet aan mijn opmerking?
Ik geef aan dat ik
niet op de stoep wil parkeren,
als ik dat al wel zou doen dan zou ik mijn alarmlichten aan zetten.
Heb nergens iets gezegd over het feit dat ik ga zeuren over een bekeuring?
Even op reactie op laatste paar berichten:
Het doel bepaald dus feitelijk het gebruik en de acceptatie daarvan. (Buiten het feit dat het dus niet mag juridisch)
- Een vrachtwagen welke als obstakel een moeilijke keer manoeuvre moet maken, wel acceptatie van gebruik Amber.
- Een fotograaf (Amateur/professional) welke een foto wil maken, geen accepatie van gebruik Amber.
- Een ......... die op de stoep wilt parkeren, geen accepatie van gebruik Amber.
- Voertuig beveiligen wat een ongeval of pech heeft, wel acceptatie van gebruik Amber.
- Een veredelde ambulance te spelen, geen accepatie van gebruik Amber.
Maar wat is dan het moment dat je dit inderdaad vast op je voertuig gaat/wilt zetten. (Dan heb ik het nog steeds over Privé voertuigen)
(Buiten het feit dat het dus niet mag juridisch)
Volgens de Poll van de topicstarter heeft 35.3% signaleringen op of in het voertuig.
Alleen "Voertuig beveiligen wat een ongeval of pech heeft, wel acceptatie van gebruik Amber", is dus van toepassing.
Wil daarbij ook wel toevoegen dat werkverkeer, invoegen werkvak toch ook wel geaccepteerd word, dat is in mijn geval ook van toepassing.