02-04 september 2011 Wereldhavendagen Rotterdam (ZH)

Auteur Topic: 02-04 september 2011 Wereldhavendagen Rotterdam (ZH)  (gelezen 10006 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #30 Gepost op: 29 augustus 2011, 14:47:59
Ik heb uit betrouwbare born dat de Scoop en Run (ambulancevoertuig van de politie welke uitgerust wordt door het GHOR) ook aanwezig zal zijn.
Tevens zal ik ook beide dagen in de rondte hobbelen


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #31 Gepost op: 30 augustus 2011, 13:42:15
Gaaf!, toch knap alles uitverkocht :P


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #32 Gepost op: 30 augustus 2011, 13:45:14
Ben alleen wel benieuwd hoe groot een groep nu eigenlijk is die per keer naar boven mag om te kijken.
Zo eerst even boodschappen doen en dan zal ik eens op de fiest stappen om mijn printje in te leveren voor het echte kaartje.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #33 Gepost op: 30 augustus 2011, 18:59:46
Toegangskaart voor het bezoek aan de GMK voor zaterdag 3 September 12:00 uur heb ik opgehaald.
De groep is wat ik begreep 10 personen per keer voor de rondleiding op de GMK.

Verder heb ik een brief van de VRR meegekregen bij mijn toegangskaart met een aantal regels.
Voor de mensen die hun toegangskaart nog moeten gaan ophalen zal ik de belangrijkste zaken er alvast uitlichten.
Persoonsgegevens achter laten zodat men weet wie er in huis komt.
Er mogen geen mobiele telefoons mee naar binnen alsmede geen foto- en filmapparatuur.
Deze goederen kan je afgeven in een speciaal daarvoor bestemde ruimte waar ze het voor je in bewaring nemen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #34 Gepost op: 30 augustus 2011, 19:27:56
Toegangskaart voor het bezoek aan de GMK voor zaterdag 3 September 12:00 uur heb ik opgehaald.
De groep is wat ik begreep 10 personen per keer voor de rondleiding op de GMK.

Verder heb ik een brief van de VRR meegekregen bij mijn toegangskaart met een aantal regels.
Voor de mensen die hun toegangskaart nog moeten gaan ophalen zal ik de belangrijkste zaken er alvast uitlichten.
Persoonsgegevens achter laten zodat men weet wie er in huis komt.
Er mogen geen mobiele telefoons mee naar binnen alsmede geen foto- en filmapparatuur.
Deze goederen kan je afgeven in een speciaal daarvoor bestemde ruimte waar ze het voor je in bewaring nemen.
Dat is jammer :'(
Me pieper toch wel he?:P
Kan je ook pinnen bij het ophalen van het kaartje? en waar kan ik het ophalen is dat dichtbij :D


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #35 Gepost op: 30 augustus 2011, 20:54:18
Dat is jammer :'(
Me pieper toch wel he?:P
Kan je ook pinnen bij het ophalen van het kaartje? en waar kan ik het ophalen is dat dichtbij :D

Maar dat was wel te verwachten natuurlijk. Er mogen bijna nooit foto's gemaakt worden in een meldkamer.

Het ophalen is redelijk dichtbij. Het is een kwartiertje lopen vanaf de GMC denk ik. Het ponton ligt als een glaze bol op het water langs de Posthumalaan.
Brandweer Papendrecht


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #36 Gepost op: 30 augustus 2011, 21:00:33
Dat is jammer :'(
Me pieper toch wel he?:P
Kan je ook pinnen bij het ophalen van het kaartje? en waar kan ik het ophalen is dat dichtbij :D

Ja ik vond het ook wel jammer maar het is natuurlijk ook wel begrijpelijk vanwege de vertrouwelijke informatie
die er rondzweeft.
Je pieper zal geen probleem zijn neem ik aan vermoed wel dat ze fijn zouden vinden als hij op stil of alleen trillen staat.
Je kan pinnen bij het ophalen van het kaartje maar als ik het goed gelezen heb moet je die wel meer dan 1 uur voor
aanvang rondleiding hebben opgehaald. Dus in jou geval voor 11:00 uur zaterdag.

Locatie afhalen toegangskaart:
Dit is Posthumalaan aan de waterzijde in het water. Zie plaatje van maps.google die ik erbij gedaan heb.
Even makkelijk gezegd als je op de Posthumalaan bent met je gezicht naar de Erasmusbrug dan ligt er in het water
aan de linkerzijde een grote locatie die op 2 halve zilveren voetballen lijkt daar kan je via 2 loopbruggen naar de ingang toe.

Als je vervolgens weer naar buiten gaat en je loopt richting de Erasmusbrug is het bij de verkeerslichten linksaf de
straat in naar het einde waar je aan je rechterhand het WPC ( World Port Center ) hebt waar de GMK zit.


http://maps.google.nl/?ll=51.906062,4.492142&spn=0.007096,0.017617&z=16&vpsrc=6

Op pagina 3 van het programmaboekje gaat het om NR: 1 voor de kaarten afhalen en NR: 7 voor de meldkamer.
http://www.wereldhavendagen.nl/downloads/WHD_gids2011.pdf

Betaald parkeren kan in de omgeving maar vraag me niet wat het kost en je zal niet de enige zijn denk ik die dichtbij wilt parkeren.
Mochten er mensen zijn hier op het forum die met de auto komen dan kan je beter je auto iets verder weg parkeren en dan
met de tram of metro verder reizen.
Vragen kan ook via PB.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #37 Gepost op: 30 augustus 2011, 21:03:34
Het is een kwartiertje lopen vanaf de GMC denk ik.

Wel nee man maximaal 10 minuten als je in 1 streep doorloopt. Ik fiets er in een zeer rustig tempo 3 a 4 minuten over.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #38 Gepost op: 30 augustus 2011, 22:23:02
Ja het was inderdaad te verwachten:(

Dankje wel Enrico!!

Ik kom met de trein, is denk nét wat handiger.
Ik vertrek zaterdag om 08:08 Ben ik zeker op tijd ;D, kan ik nog wat rond kijken bij Baan oid.

Tot zaterdag beide!


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #39 Gepost op: 31 augustus 2011, 00:24:28
Toegangskaart voor het bezoek aan de GMK voor zaterdag 3 September 12:00 uur heb ik opgehaald.
De groep is wat ik begreep 10 personen per keer voor de rondleiding op de GMK.

Verder heb ik een brief van de VRR meegekregen bij mijn toegangskaart met een aantal regels.
Voor de mensen die hun toegangskaart nog moeten gaan ophalen zal ik de belangrijkste zaken er alvast uitlichten.
Persoonsgegevens achter laten zodat men weet wie er in huis komt.
Er mogen geen mobiele telefoons mee naar binnen alsmede geen foto- en filmapparatuur.
Deze goederen kan je afgeven in een speciaal daarvoor bestemde ruimte waar ze het voor je in bewaring nemen.
die lijst heb ik niet mee gekregen???
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh