Ik zal even goed me vraag neer zetten of eiegenlijk heel erg me hart hier luchten op dit forum.
Ik ben slachtoffer van huiselijk geweld heb menig aangifte gedaan maar plotseling toen mijn ex mijn pink er bijna af beet 5 maanden nadat hij me hoofd bewerkt had met een schroevedraaier en ik in coma raakten goddank 1 dag mocht ik geen aangifte hier van doen.En waarom niet hoor ik u denken nou heel gewoon omdat ik binnen 2 weken zonder tussen komst van een rechter ik ons toenmalige koophuis moest verlaten omdat mijn ex het zozielig naar voren kon brengen hij het niet meer volhield.
Ja wat zielig he een dader houdt het niet meer vol en het slachtoffer moet in 2 weken het huis uit en anders kost het het slachtoffer een somma van 500 euro pd .
Wat ik niet begrijp wie is Nanni van D die zat op het remmerderplein regio Amsterdam amsteland eb mag zij zomaar zonder overleg en tussenkomst van een rechter mij even vertellen dat ik als slachtoffer het huis uit moet.........
Nog wat mijn ex heeft 2 dagen vast gezetten na de aanslag 5x op me hoofd met een grote schroevedraaier,ik wilden um niet in huis laten hij heeft naar zeggen vrienden zat en ook familie leden zat + er zijn opvang huizen waarom moest ik met me kinderen alle ellend weer doorstaan??
Ik heb totaal geen steun hulp en bescherming van de politie gehad zijn ze daar niet voor .Vooral omdat huiselijk geweld een hot item is in de korpsen??
Helaas lul ik al jaren tegen een muur ook tegen jullie hoogste baas via brieven en emails tuig zoals jullie wordt gewoon beschermt en ik als belastingbetaalster wordt als dader behandelt en de dader als slachtoffer een schade zou wel eens willen weten hoe een van jullie zich hier probeert uit te lullen op de vraag waarom beschermen jullie slachtoffers van huiselijk geweld niet?
{Correctie in verband met privacy, Ger@rd(moderator)}