Politieserie Seinpost Den Haag

Auteur Topic: Politieserie Seinpost Den Haag  (gelezen 18009 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #10 Gepost op: 5 april 2011, 18:36:59
Het oude politiebureau duinstraat in scheveningen ( zit nu de planning ) krijgt buiten weer tijdelijk het aanzicht van een wijkbureau. De binnenopnames zullen echter plaatsvinden in een omgebouwd pand in Amsterdam.
Daarvoor liepen die klussers in en uit. Er is me wat verbouwd, maar nu is me meer duidelijk...
Iemand zal ze moeten vertellen dat die grote roldeuren voor de brandweer zijn, want zo die lui de voertuigen parkeren hoop ik dat tot na de verbouwing er niet 1 voertuig meer hoeft te vertrekken...  (red: voor de deur parkeren, dubbel parkeren etc)

Er ligt ook een ruiten <> Politie hangbord op de stoep, lijkt me dat dat ook weer opgehangen wordt dan. Leuk met al die toeristen straks in het zomerseizoen die aankloppen op dit 'bureau'

jeffrey010

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 5 april 2011, 18:56:58
Iedere aflevering bestaat uit meerder verhaallijnen  die doorelkaar heen lopen.
Zo heb je iedere aflevering een "Blauw" verhaal met in de hoofdrol de geuniformeerde, een recherche verhaal waarin een onderzoek wordt afgerond en een balie verhaal dat zich op het bureau afspeelt.

De meeste acteurs hebben trouwens meegelopen met een bureau in het project "bürgers in het blauw"
Met Vriendelijke Groet.....

jeffrey010

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 5 juni 2011, 21:22:18
Figuranten gezocht voor politie serie Den Haag!  

Lokatie
Den Haag

De nieuwe politieserie Seinpost Den Haag wordt rauw en tiendelige serie wordt vanaf 4 september wekelijks op Nederland 3 uitgezonden.
Onder de hoofdrolspelers zijn Thomas Acda, Egbert Jan Weeber, Jim Bakkum en Saar Koningsberger. Zondag beginnen de opnames in de hofstad. ,,De stad moet een extra karakter in de serie worden’’, licht Oerlemans toe. ,,Den Haag zindert en die spanning moet te voelen zijn tijdens het kijken.’’
Seinpost Den Haag is een politieserie waarin het draait om de dagelijkse beslommeringen op en rond het Scheveningse wijkbureau Seinpost. Elke aflevering laat een werkdag zien uit het leven van het jonge politieteam.

We zoeken mensen m/v tussen de 18 en 65 jaar die mee willen spelen in Den Haag en Scheveningen (nieuwe gezichten)

Periode
juni/juli

Wat bieden wij?
De productie betaald je 40,- onkosten vergoeding uit.

Reageren / meer informatie
-foto (waarvan 1 profiel foto)
-adres
-mobile nummer
-geboorte datum
-kleding maten en lengte

je kan alles mailen naar :dennis@dutchcasting.nl

Johan Beck

• Forum gebruiker
    • Online P2000 meldingen volgen van de hulpdiensten
Reactie #13 Gepost op: 5 juni 2011, 21:38:08
Mijn buurvrouw op Scheveningen heeft een tijdje geleden haar woning ter beschikking gesteld voor een paar uurtjes, leverde toch even 500 euro op.

srg

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #14 Gepost op: 29 juni 2011, 22:42:34
IK mag gewoon meedoen aan seinpost kom er niet heel vaak in voor maar doe wel mee en heb ook nog een beetje tekst

jeffrey010

• Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 2 september 2011, 07:55:36
Aanstaande zondag is het zover!!! Dan begint Seinpost Den Haag.

Om 20.25 op nederland 3.....
-----------------------------------------------------

Hoofdinspecteur Wouter van Dijk stuurt zijn rechercheurs Maik Hofman en Sonja Matulessi naar een inbraak bij een gehandicapt meisje. Agenten Josh Vrolik en Zehra Ozcan krijgen te maken met een nogal uitzonderlijke winkeldievegge, terwijl Chiel Maas en Marieke Kamphuis de makkelijkste taak hebben: preventief aanwezig zijn op de boulevard langs het strand. Daar komen ze voor een lastige keuze te staan als de portier van een strandtent hun hulp inroept, omdat er ongenode gasten zijn: een groep agressieve hooligans.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
    • Haageneesch
Reactie #16 Gepost op: 4 september 2011, 20:27:02
Reminder, nu op NED3

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 4 september 2011, 21:19:18
Zeee mooie serie!!!!

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
    • Haageneesch
Reactie #18 Gepost op: 4 september 2011, 21:30:37
Alleen dat neppe Haagse accent af en toe :(

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 4 september 2011, 23:02:49
Wat een onzin in die serie zeg. De politie-adviseur had blijkbaar niet zoveel inbreng ::)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein