Politieserie Seinpost Den Haag

Auteur Topic: Politieserie Seinpost Den Haag  (gelezen 17991 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Arie

• Senior gebruiker
    • Regio15
Reactie #40 Gepost op: 24 oktober 2011, 18:22:16
Ah ok, dus toch! Hier in de regio zijn alle roepnummers viercijferig.
Bedankt voor je reactie :).

Hier (Haaglanden) kan het ook 5-cijferig zijn, bijvoorbeeld 22050 (geüniformeerd in onopvallende wagen) of bedoel je dat niet?
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 24 oktober 2011, 21:49:45
Hier (Haaglanden) kan het ook 5-cijferig zijn, bijvoorbeeld 22050 (geüniformeerd in onopvallende wagen) of bedoel je dat niet?

Ja, dat bedoel ik inderdaad. Het kwam zo onlogisch over die lange roepnummers. Maar goed, er zullen in regio's als Haaglanden ook meer roepnummers gebruikt worden.

Ontopic: komt ook niet realistisch over dat een duidelijk vuurwapengevaarlijke verdachte door twee rechercheurs wordt aangehouden. Notabene met tegenzin omdat één van de rechercheurs vindt dat het meer een AT-klus is..
Senior GGP / Oost-Brabant

Vroemvroem

• Senior gebruiker
Reactie #42 Gepost op: 24 oktober 2011, 21:51:40
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Het kwam zo onlogisch over die lange roepnummers. Maar goed, er zullen in regio's als Haaglanden ook meer roepnummers gebruikt worden.

Ontopic: komt ook niet realistisch over dat een duidelijk vuurwapengevaarlijke verdachte door twee rechercheurs wordt aangehouden. Notabene met tegenzin omdat één van de rechercheurs vindt dat het meer een AT-klus is..

En daarbij ook nog een kamer binnenvallen met de tekst 'Politie Haaglanden' ;D 'Politie' lijkt me voldoende

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #43 Gepost op: 24 oktober 2011, 21:58:00
En daarbij ook nog een kamer binnenvallen met de tekst 'Politie Haaglanden' ;D 'Politie' lijkt me voldoende

Vond ik ook een beetje geregisseerd. :P
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.

Johan Beck

• Forum gebruiker
    • Online P2000 meldingen volgen van de hulpdiensten
Reactie #44 Gepost op: 25 oktober 2011, 23:17:22
Om nog heel even off-topic te gaan, die roepnummers bestaan al jaren hier in Haaglanden en die nul in het midden noemt men de zogenaamde "spreeknul".

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #45 Gepost op: 31 oktober 2011, 15:10:24
Zat ik net naar de nieuwste aflevering te kijken met het gevoel dat het nu toch iets realistischer
was dan de vorige, staat op het eind de brandweer de TS weer in te ruimen met schaar en slang
bij een schietpartij  98uiye 98uiye :-\. Ik geloof niet dat de brandweer Haaglanden daarbij nu echt
een functie heeft, al hebben ze natuurlijk ook een kraan met blauwblauw dus ja ze zijn een beetje
vreemd  :D ;D
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Sem van der Wal

• Senior gebruiker
Reactie #46 Gepost op: 31 oktober 2011, 16:50:39
Daar zat ik ook al naar te kijken. Weet iemand daar meer van?

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #47 Gepost op: 1 november 2011, 00:44:30
De vesten zagen er overigens ook erg 'stevig' uit. Lapje stof van de zolder van tante Bep 098uo

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #48 Gepost op: 1 november 2011, 18:58:37
De serie opzich gaat nog wel, maar over veel details is echt niet nagedacht.... Een vuurwapengevaarlijk persoon met 2 rechercheurs aanhouden ZONDER kogelvrij vest o.i.d.

Om maar niet te beginnen over andere details zoals de uitrusting van de agenten. In 1 aflevering heb ik 5 soorten portofoons voorbij zien komen..... en zelfs bij dezelfde agenten (personages) na 5 minuten weer een andere portofoon aan de riem.  ::)

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 1 november 2011, 23:45:13
Om maar niet te beginnen over andere details zoals de uitrusting van de agenten. In 1 aflevering heb ik 5 soorten portofoons voorbij zien komen..... en zelfs bij dezelfde agenten (personages) na 5 minuten weer een andere portofoon aan de riem.  ::)

Je begint je al te focussen op je nieuwe job?  8)