Trillen Jupiter Pro v9.1

Auteur Topic: Trillen Jupiter Pro v9.1  (gelezen 2953 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Gepost op: 27 maart 2011, 14:54:26
Hey, ik heb alweer een tijdje de Jupiter Pro v9.1.
Hele goede pager, werkt goed. Alleen nadat de standaardbatterij, die meegeleverd was leegraakte heb ik er een Philips oplaadbare in gestopt. Sindsdien, trilt ie nog maar heel erg zwak. Zelfs dat ik heb geen eens hoor, ookal heb ik wel het woordfilter aanstaan!
Nu heb ik er sinds gisteren weer een Panasonic Allaline batterij in gestopt, die niet oplaadbaar is. Maar nogsteeds werkt ie heel erg zwak   :-\ :o
Wie weet hoe dit komt?


Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2011, 19:09:38
Dat heb ik ook wel eens gehad met een Jupiter, alleen dan de 6.8.

Vergelijk de batterijen even met elkaar qua specificaties.
Hoe meer mAh en Volt, des te groter de kans de de pager weer harder gaat trillen!


Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2011, 19:15:18
ik doe in me pager Duracell Plus 1.5 volt LR6


625patrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #3 Gepost op: 27 april 2011, 21:01:21
heb er ook duracel batterijen in werkt super maar hoe verder de batterij leeg is hoe zwakker het trillen en het piepen


semafoonwinkel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #4 Gepost op: 28 april 2011, 18:26:26
Hey, ik heb alweer een tijdje de Jupiter Pro v9.1.
Hele goede pager, werkt goed. Alleen nadat de standaardbatterij, die meegeleverd was leegraakte heb ik er een Philips oplaadbare in gestopt. Sindsdien, trilt ie nog maar heel erg zwak. Zelfs dat ik heb geen eens hoor, ookal heb ik wel het woordfilter aanstaan!
Nu heb ik er sinds gisteren weer een Panasonic Allaline batterij in gestopt, die niet oplaadbaar is. Maar nogsteeds werkt ie heel erg zwak   :-\ :o
Wie weet hoe dit komt?
Vuil/draad/haartjes om asje van trilmotor. Huisje openen en even schoonmaken.
Grt. Werner - SemafoonWinkel


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #5 Gepost op: 28 april 2011, 19:21:30
Is al opgelost, trilmoter was na 2 weken helemaal kapot :o Heb de trilmoter van men oude infostream Xstream pager erin gezet. Wel iets zachter, maar werkt top!
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.