Oefening Mariniers oefenenen gijzeling in school met KMar en Brandweer - Bemmel 02-04-2011

Auteur Topic: Oefening Mariniers oefenenen gijzeling in school met KMar en Brandweer - Bemmel 02-04-2011  (gelezen 7864 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

112Bemmel

• Gast
Hallo,

Ik had even een vraag. Er komt binnenkort een oefening van de politie aan over een gijzeling van een school. Nou wil ik graag weten wat er verwacht kan worden, ik vraag dit ook namens scholieren die mee doen. Ik heb wilde verhalen gehoord over een helikopter die zou komen om mensen te droppen op het dak. Weet iemand wat hier vanwaar is? En als het om half 7 begint is de politie er dan al of komen ze dan (met spoed) terplaatse?
Ik hoop dat iemand me kan helpen, en zo niet waar kan ik dit dan informeren?

Alvast bedankt allemaal O0

(EHBO)

• Forum gebruiker
  • EHBO, Rode Kruis, Buurttoezicht-Wielwijk enz.
    • Buurttoezicht Hardinxveld-Giessendam
Hallo,

Ik had even een vraag. Er komt binnenkort een oefening van de politie aan over een gijzeling van een school. Nou wil ik graag weten wat er verwacht kan worden, ik vraag dit ook namens scholieren die mee doen. Ik heb wilde verhalen gehoord over een helikopter die zou komen om mensen te droppen op het dak. Weet iemand wat hier vanwaar is? En als het om half 7 begint is de politie er dan al of komen ze dan (met spoed) terplaatse?
Ik hoop dat iemand me kan helpen, en zo niet waar kan ik dit dan informeren?

Alvast bedankt allemaal O0

Kan goed kloppen ik begrijp dat er bij ons op school ook al wel eens zoiets heeft plaats gevonden. Was alleen voor mijn tijd.
Met vriendelijke groet,  Jorrit  

JM

• Arnemuiden, Zeeland
  • Forum gebruiker
  • Arnemuiden 4534
De organisatie van de oefening misschien? :)

112Bemmel

• Gast
De organisatie van de oefening misschien? :)
Ja dat is een goeie O0
Alleen waar vind ik die? ;D En misschien weten mensen hier er wat vanaf...

KoenL

• http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
    • Koen Laureij Fotografie
Laat je verrassen, dat is voor jou en je medescholieren het leukst en voor het team dat de oefening doet het best. O0
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.

112Bemmel

• Gast
Laat je verrassen, dat is voor jou en je medescholieren het leukst en voor het team dat de oefening doet het best. O0
Ja dat klopt wel ja haha.
Maar ik zou wel graag willen weten wat er ongeveer gaat gebeuren. Voor de duidelijkheid ik doe niet mee met de oefenen (jammer genoeg) Ik wil wel graag weten of de politie's om half 7 dan ook echt pas komen (met spoed) of dat ze gewoon om half 7 er al zijn en dan gewoon beginnen. Dan weet ik wat ik kan verwachten, als ik als het mee zit ga filmen en een video van ga maken van de oefening. Leuk voor de school en misschien ook wel voor de politie zelf.
Zou de school er iets vanaf weten anders kan ik daar missien informeren, of is het voor hun ook een verassing om het zo echt mogelijk te laten lijken.

(EHBO)

• Forum gebruiker
  • EHBO, Rode Kruis, Buurttoezicht-Wielwijk enz.
    • Buurttoezicht Hardinxveld-Giessendam
Ja dat klopt wel ja haha.
Maar ik zou wel graag willen weten wat er ongeveer gaat gebeuren. Voor de duidelijkheid ik doe niet mee met de oefenen (jammer genoeg) Ik wil wel graag weten of de politie's om half 7 dan ook echt pas komen (met spoed) of dat ze gewoon om half 7 er al zijn en dan gewoon beginnen. Dan weet ik wat ik kan verwachten, als ik als het mee zit ga filmen en een video van ga maken van de oefening. Leuk voor de school en misschien ook wel voor de politie zelf.
Zou de school er iets vanaf weten anders kan ik daar missien informeren, of is het voor hun ook een verassing om het zo echt mogelijk te laten lijken.

Als jij het weet zal de school het ook wel weten. En ik zal maar even informeren bij de school, om welke school gaat het??
Met vriendelijke groet,  Jorrit  

112Bemmel

• Gast
Als jij het weet zal de school het ook wel weten. En ik zal maar even informeren bij de school, om welke school gaat het??
Ja ze weten wel dat het gaat plaats vinden want het is ook 's avonds en de leerlingen moesten zich er voor opgeven. Maar ik bedoelde meer of ze weten wat er allemaal gaat gebeuren.
En ik weet niet of ik het ook allemaal op internet mag vertellen waar het is enzo. Want het lijkt me dat ze geen mensen erbij willen hebben, maarja je weet dat het uit komt als je 200 leerlingen vraagt om mee te doen.
Het gaat om het OBC in Bemmel. Hoezo wou je komen kijken dan?  :P

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Ik weet wel dat er een nieuwe procedure is opgezet voor gijzelingen in school. Daar ga ik inhoudelijk niets over zeggen omdat ik niet zeker weet of het 'geheim' is. Maar die procedure heeft weinig met helikopters te maken.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

KoenL

• http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
    • Koen Laureij Fotografie
Ik weet wel dat er een nieuwe procedure is opgezet voor gijzelingen in school. Daar ga ik inhoudelijk niets over zeggen omdat ik niet zeker weet of het 'geheim' is. Maar die procedure heeft weinig met helikopters te maken.

Een nieuwe procedure voor de politie? Voor zover je dat wel kan zeggen ::)
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.