Niet tegen het idee an sich maar dan moet er eerst een grote schoonmaak gehouden worden in de sector. Er zitten nu iets te veel cowboys tussen die het verkeer op een zeer bedenkelijke manier regelen en die je absoluut geen opsporingsbevoegdheid moet geven.
Helemaal mee eens, maar ehm mogen we dan ook gelijk een schoonmaak gaan maken bij de bevoegde diensten, met name hen die hun macht misbruiken? En ehm, er zijn twee grote jongens in Zwolle dus aub niet over 1 kam scheren.
Tsja, als je soms ziet hoe het in z'n werk gaat en hoe de communicatie verloopt tussen een verkeersregelaar en een automobilist kan ik best voorstellen dat er ruzie ontstaat ...
Maw, een verkeersregelaar die zijn hand op steekt en de telefoon in zijn handen heeft is niet goed, maar een agent of welke instantie ook dat moet wel kunnen. Op het moment dat die staan te regellen staan ze er ook alleen maar voor het veillige baan geleiden van het verkeer.
Verder vind ik wel dat je gelijk hebt dat er nog steeds geen uniformaliteit is, jammer genoeg niet. Maar ook zou ik dan die uniformaliteit willen zin bij de opsporingsdiensten en verkeersregelaars zodat weggebruikers niet meerdere aanwijzingen horen te kennen.
Daarnaast zie je veelal dat men zich met van alles gaat bemoeien (aanspreken op gordel, mobiel bellen, kapotte verlichting etc.) Ook daar ben ik geen voorstander van
Nee dit moeten we ook echt niet toelaten, maar als iemand mij van de sokken rijdt en daarbij zegt ik zag je niet, maar ze zat wel aan de foon dan vraag ik wel of het dan zo verstandig was om te telefoneren en rijden. Maar dit zou ik ook doen als voetganger op een zebrapad.
Daarom zeg ik ook dat ik liever een derde partij mee zie gaan met boa die de toezicht houdt, het wordt wel een stuk je duurder maar altijd een stuk goedkoper als die agressie en een mensen leven.