middelongeval A27 05-11-04

Auteur Topic: middelongeval A27 05-11-04  (gelezen 2547 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #10 Gepost op: 6 november 2004, 11:37:10
Ik heb me gisterochtend in de file erlangs wel zitten verbazen hoe die chauffeur het voor elkaar heeft gekregen om z'n vrachtwagen achterstevoren op de weg te zetten...
De aanhanger lag keurig recht achter de rest,maar heel die combinatie was toch langer dan de snelweg breed is...
daar hebben wij ons ook over lopen verbazen,vooral omdat die zo keurig langs de kant van de weg lag :-X


Kanarie

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 6 november 2004, 11:54:09
Kan hij niet het bordje "ga terug" met erboven zo'n rode cirkel met witte horizontale streep in het midden, over het hoofd hebben gezien?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 6 november 2004, 12:00:44
Kan hij niet het bordje "ga terug" met erboven zo'n rode cirkel met witte horizontale streep in het midden, over het hoofd hebben gezien?
nee uit sporenonderzoek is gebleken dat de vrachtwagen uit de richting utrecht kwam, ;)


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #13 Gepost op: 7 november 2004, 16:19:08
je weet nooit of je het red om een auto te blussen met een poederblusser,9 van de 10 keer mislukt dat namelijk.
Dus ze hebben groot gelijk dat ze het slachtoffer eruit hebben gehaald,beter zo dan....nouja je snapt me wel :-\
ja inder daat het is echt heel moeirlijk om een auto met poeder blussers te blussen dan mogen er wel 10 mensen met poeder blussers staan ;)