In eerste instantie was niet direct bekend (leek het) dat er nog een persoon in zat, toen de brandweer aankwam brak er even licht paniek uit toen bleek dat er dus nog wél iemand in zat (mogelijk is dit over het hoofd gezien door politie/ambu omdat er nogal veel rookontwikkeling was). Twee man zijn toen bezig geweest met blussen, de drie andere hebben gelijk geprobeerd de persoon er uit te krijgen. Toen de tweede wagen arriveerde (manschappenwagen met overige brandweermannen) zijn die gelijk er bij gesprongen. Uiteindelijk had het volgens mij niet langer moeten duren want dan was het wel goed mis gegaan. Desondanks is de man nog zwaar gewond afgevoerd.. Wat hij precies aan verwondingen had weet ik niet, maar het zal mij niks verbazen dat het toch flinke brandwonden zijn bij wellicht zijn benen/voeten (maar dat zijn vermoedens / speculaties, geen feiten).
Desondanks goed gehandeld door de brandweer, ondanks deze bijzonder heftige inzet. (Zo vaak maak je een ongeval mét beknelling én brand ook weer niet mee volgens mij...)