Verdachte in winkel afvoeren door de winkel, ja/nee?

Auteur Topic: Verdachte in winkel afvoeren door de winkel, ja/nee?  (gelezen 12605 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #30 Gepost op: 10 juni 2011, 15:22:15
Ik vind dat je zo iemand gewoon door de winkel moet mogen afvoeren.


Het mag ook gewoon hoor.... ;)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #31 Gepost op: 10 juni 2011, 20:36:21
Als ik een verdachte op haal bepaal ik de.route. Niet de.winkelier. En ik kies meestal de.kortste route naar de.politieauto. Of dat de winkel door is of via het magazijn zal mij een worst wezen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #32 Gepost op: 10 juni 2011, 20:44:02
In het kader van het afvoeren van een verdachte van winkeldiefstal. Een gevalletje: de kortste route en behoorlijk beschamend: e050

Winkeldief schijt in broek
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #33 Gepost op: 10 juni 2011, 21:21:06
In het kader van het afvoeren van een verdachte van winkeldiefstal. Een gevalletje: de kortste route en behoorlijk beschamend: e050

Winkeldief schijt in broek
Zie ik dat goed? Had hij letterlijk in zijn broek gescheten? Behoorlijk beschamend ja, haha.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #34 Gepost op: 10 juni 2011, 21:22:17
Zie ik dat goed? Had hij letterlijk in zijn broek gescheten? Behoorlijk beschamend ja, haha.

Ja..... Je ziet de collega's haast hardop denken.... Wie brengt hem over? En hoe zetten we hem zo neer dat we daarna nog veilig in onze auto durven te zitten?
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #35 Gepost op: 10 juni 2011, 21:40:57
Ja..... Je ziet de collega's haast hardop denken.... Wie brengt hem over? En hoe zetten we hem zo neer dat we daarna nog veilig in onze auto durven te zitten?
;D . Ik hoop voor ze dat het plastic zakje genoeg geholpen heeft!
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #36 Gepost op: 11 juni 2011, 10:12:03
Bij een aantal supermarkten kun je met voorkennis alvast je voertuig bij de personeelsingang plaatsen, heen iest verder lopen, wel gezond ;), en terug met de VE een kleine wandeling.
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #37 Gepost op: 11 juni 2011, 12:16:11
Ook niet slim om als doelgroeper in la maison te gaan jatten......


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #38 Gepost op: 11 juni 2011, 18:35:28
Ja..... Je ziet de collega's haast hardop denken.... Wie brengt hem over? En hoe zetten we hem zo neer dat we daarna nog veilig in onze auto durven te zitten?

Ja heb wel medelijden met diegene die bij hem in de auto zat. Heb het ook een keer
mogen mee maken, persoon met volle broek in de bus. Geur die rook ik toen ik week
later weer de bus had nog :S.

Maar dat is het risco van het vak voor de dief dus die moet niet klagen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #39 Gepost op: 11 juni 2011, 18:47:29
Ja heb wel medelijden met diegene die bij hem in de auto zat. Heb het ook een keer
mogen mee maken, persoon met volle broek in de bus. Geur die rook ik toen ik week
later weer de bus had nog :S.
Maar dat is het risco van het vak voor de dief dus die moet niet klagen.

Ik heb eerder medelijden met de VE dan met de collega's. Het is de risico van ons vak, zijn risico is het gepakt worden.

Het is toch totaal mensonterend om (publiekelijk) jezelf te bevuilen. En of 'ie op het bureau zich even kan verschonen is ook maar de vraag. Het is een winkeldief, geen moordenaar...