0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Zo staat er ook ergens op het forum een filmpje van een reanimatie uit de Amsterdam arena. Compleet met ECG eronder vanuit de AED. Kon hem alleen zo snel niet vinden. Iemand die hem heeft?
(...)[/url]
Ook in het seizoen welke nu wordt uitgezonden een reanimatie, mooi beeldmateriaal:Bondi Rescue Season 6 Episode 4
en de proffesionele hulpverlener die zijn hulp meermaals aanbiedt terwijl de reanimatie goed verloopt.
Sterker nog, hij had met zijn 'at least slow down' wel een punt. Die cpr ging zo snel dat het hart amper tijd had om te hervullen tussen compressies, had ik het idee.
. Ik denk dat hun als strandwacht op (vooral zo'n strand) veel meer ervaring hebben met reanimatie dan een anesthesist.
misschien is het dan eens goed om je te verdiepen in het werk wat een anesthesist doet... In de meeste ziekenhuizen is de anesthesie betrokken bij de reanimaties in een ziekenhuis om het airway managment op zich te nemen. Wellicht komt de reactie van de strandwacht door de adrenaline van dat moment, en heeft hij wellicht niet eens goed begrepen dat die bewuste persoon een anesthesist is.
Klopt, en naar mijn idee moet je je beademingsballon zonder twijfel afgeven aan een anesthesist die aanbiedt om te helpen en niet proberen hem op een lompe manier weg te sturen...