Wat een idioot!
Zoiets doen midden op de dam, je zal er lopen met je kinderen!
Ja, dat moet ook wel, maar dit gaat bij mij in het rijtje mensen die voor de trein springen, van flats afspringen....
Met alle gevolgen van dien. Voor omstanders, voor hulpverleners. Besef je je wel dat er een groot aantal mensen ongevraagd dit gezien hebben en deze beelden voorlopig zoniet levenslang op haar netvlies hebben staan.
Als je het niet meer trekt (blijkbaar deze man) stop er dan mee op een andere wijze.
@Snyper: Ik reageer wat later op je reacties, dat is makkerlijker dan jij deed, waarbij je gevoel ook meespeeld in je bewoording.
Allereerst denk ik dat je het gedrag (jezelf in brand steken) mag afkeuren, en zeker waarbij zoveel mensen er niet onderuit kunnen.
Maar om dit toch beladen woord aan een persoon op te hangen, doet misschien veel onrecht aan hoe zo'n iemand heeft geleefd en wat hij voor anderen heeft betekend.
Lijkt me overigens een makkelijke leidraad in het gehele forum,
... zonodig over gedrag, handelswijze, etc oordelen ipv direct over de totale mens.Je schreef later over "je rijtje" - voor de trein springen, van de flat springen ... en ik dacht direct als aanvulling: brand stichten, onder invloed rijden, verkrachten, gijzelen, crimineel gedrag etc.
Sommigen doen dit met het volle verstand en soms uitermate deskundig, anderen in opwelling of in ( zeer ) ongewone doen. Allemaal vaak afkeurbaar gedrag, niet allemaal "normaal" maar helaas vaak voorkomend.
Geen kritiek op jou, Snyper , wel een beetje op de wijze van formuleren. groetjes Bart007