Verwarde man dreigt zichzelf op te blazen Weimarstraat - Den Haag 13-04-2011

Auteur Topic: Verwarde man dreigt zichzelf op te blazen Weimarstraat - Den Haag 13-04-2011  (gelezen 2109 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

• Gast
Citaat
Hagenaar dreigt zichzelf op te blazen

DEN HAAG -  Een woning boven een schoenmaker in de Weimarstraat in Den Haag is momenteel afgesloten omdat een verwarde man zichzelf dreigt op te blazen. Dat heeft een woordvoerster van de politie bekend gemaakt.

De verwarde man bevindt zich vermoedelijk in een woning in de Weimarstraat, een drukke winkelstraat in de buurt van het Regentesseplein. De politie is in grote getale aanwezig en heeft de straat afgezet. De winkels in de straat hebben hun deuren gesloten. Iedereen in de nabije omgeving wordt door de politie verplicht binnen te blijven. Het hele gebied tussen de Beeklaan en Regentesselaan is uit voorzorg afgesloten.

Een buurtbewoonster verklaard tegenover Stadsomroep Den Haag: ,,Er is hier niet alleen politie aanwezig, maar ook speciaal getrainde agenten. Ze dragen allemaal kogelwerende vesten."

Inmiddels is een team van agenten, met speurhonden en zwaar geschut, de woning binnen gevallen. Een onderhandelaar loopt regelmatig naar binnen en buiten. Tot nu toe is er nog niemand aangetroffen in de woning.
Bron: Telegraaf

sylvester1986

• Gast
p2kflex
16:23:52 13-04-11GROUP-1Prio GV Weimarstraat 138 **BEV EERST BELLEN RAC. 9093 7830
1500091BRW Veiligheidsregio Haaglanden (OvD Zuid)
1500101BRW Den Haag (Centrum) (Bevelvoerder)
1500501BRW Den Haag (Centrum) (Lichtkrant)

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

sylvester1986

• Gast
Citaat
Hagenaar dreigt zichzelf op te blazen

DEN HAAG -  Een woning boven een schoenmaker in de Weimarstraat in Den Haag was vandaag het decor van een angstige situatie omdat een verwarde man zichzelf dreigde op te blazen. Aan het begin van de avond kon de man worden gearresteerd aan het einde van de straat.
Bron: Telegraaf

Arie

• Senior gebruiker
    • Regio15
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)

Piles

• Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Wat voor politie-eenheid (AT) is hier ingezet? Iemand daar een naampje bij? :)

Arie

• Senior gebruiker
    • Regio15
Inmiddels video online op Regio15
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)

gignnl

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
IAT Haaglanden,kijk maar naar het insigne

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
IAT Haaglanden,kijk maar naar het insigne
Het busje op de 2de foto is geloof ik van AT rotterdam.  O0
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens