Agent doodgeschoten en vrouw gedood bij geweldsincident - Baflo (Groningen) 13-04-2011

Auteur Topic: Agent doodgeschoten en vrouw gedood bij geweldsincident - Baflo (Groningen) 13-04-2011  (gelezen 64823 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Zeer indrukwekkende ceremonie. Heb met een brok in mijn keel zitten kijken.
Verder heb ik er geen woorden voor de ceremonie sprak boekdelen.

Vond het persoonlijk ook goed van zowel de korpsbeheerder en korpschef dat zij ook stil stonden bij het eveneens vermoorde meisje/vrouw.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Zeer indrukwekkende ceremonie. Heb met een brok in mijn keel zitten kijken.
Verder heb ik er geen woorden voor de ceremonie sprak boekdelen.

Vond het persoonlijk ook goed van zowel de korpsbeheerder en korpschef dat zij ook stil stonden bij het eveneens vermoorde meisje/vrouw.
Je haalt de woorden uit m'n mond, dielangemotormuis.

Erg mooi & indrukwekkend, deze ceremonie.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Voor mij -als complete buitenstaander- was het erg aangrijpend om te zien. Wat een ontzettend waardig afscheid voor zo'n goed mens en wat liet de politie zien een hechte familie te zijn.
RIP Dick, dat de familie en het korps maar met 'kracht en passie' door mogen gaan.
Senior GGP / Oost-Brabant




Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476
Doodgeschoten politieman met korpseer herdacht (Video)
20-04-2011, Politie.nl///Foto`s Martin Nuver, later vanavond meer foto`s

Groningen - Dick Haveman, de 48-jarige hoofdagent ( roepnummer 7331) die vorige woensdagavond in Baflo om het leven kwam, wordt vanmiddag woensdag 20 april met korpseer herdacht. De dienst vindt plaats van 14.00 tot 16:00 uur in de Martinikerk in Groningen.

De begrafenis van de politieman vindt donderdag in besloten kring plaats. Bij de herdenkingsdienst zijn veel politiemensen aanwezig die hun collega de laatste eer willen bewijzen. Het was een zeer emotionele middag.



Meer foto's + video: www.112nederland.nl


xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Het was indrukwekkend om aan mee te mogen doen. Dienst was bijzonder goed, respect voor de familie.
Digitaal onderzoek


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


sylvester1986

  • Gast
Ik heb vandaag buiten bij de Martinikerk meegekeken, erg indrukwekkend en soms stond ik er met een brok in mijn keel. (Ik ben van begin tot einde gebleven)
Verder verscheen er af en toe ook een glimlach na het horen van leuke herinneringen, ook erg netjes dat er aan het meisje werd gedacht O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Zeer indrukwekkende ceremonie. Heb met een brok in mijn keel zitten kijken.
Verder heb ik er geen woorden voor de ceremonie sprak boekdelen.

Tsja, heb net via bovenstaande video's het een en ander mogen terugzien en kan niet anders zeggen.
Een typisch voorbeeld van iemand die 1000 % zijn werk lief had en er ook voor 1000% voor ging,
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !