Nov 2004 - Brand in bouwmarkt

Auteur Topic: Nov 2004 - Brand in bouwmarkt  (gelezen 42366 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #140 Gepost op: 23 november 2004, 16:48:33

Wel als je nu niet heel snel verder gaat blussen... :P ;D
Nee sorry, geintje. De brand breidt zich nog steeds uit, jullie hoeven alleen nu geen rekening meer te houden met slachtoffers, alleen eigen manschappen die nog binnen zijn. Dus roep maar!

MMM chips,nog geen brand meester ;D
maar ik ga nu direct de brand aanpakken,en alle gevaar lopende ruimtes afschermen zodat we het vuur in kunnen gaan pakken

fikkie

• Senior gebruiker
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #141 Gepost op: 23 november 2004, 19:14:37
ik kan niet meer doen dan met 6 stralen ld gaan opdringen en afblussen.
kost wel wat water maar we geven het niet af......

Smitfire

• Gast
Reactie #142 Gepost op: 24 november 2004, 01:05:16
waarom,is er wat bijzonders dan.het is nog steeds geen zeer grote brand

VC lijkt me standaart bij grote brand, commando-haakarmbak erbij en je CTPI is rond. In Haaglanden gaat de VC (al) bij groot incident samen met de COH.

Thijs

• Gast
Reactie #143 Gepost op: 24 november 2004, 18:52:59
Ik krijg de indruk dat na 2 weken de rek een beetje uit de casus is. Misschien minder gecompliceerd maken en iets eenvoudiger zodat een normale hulpverlener ook mee kan doen.

Het pand staat nu dus nog steeds in brand. En we krijgen ook geen verdere info met betrekking tot de uitbreiding dan wel blussing.

Misschien moeten jullie eens nadenken over een vervolg of 2 misschien 2 korte casussen in de maand.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #144 Gepost op: 24 november 2004, 19:20:25
Ik krijg de indruk dat na 2 weken de rek een beetje uit de casus is. Misschien minder gecompliceerd maken en iets eenvoudiger zodat een normale hulpverlener ook mee kan doen.

Het pand staat nu dus nog steeds in brand. En we krijgen ook geen verdere info met betrekking tot de uitbreiding dan wel blussing.

Misschien moeten jullie eens nadenken over een vervolg of 2 misschien 2 korte casussen in de maand.
Thijs,ik weet niet of jij het begrip kalender kent.Maar we schuiven al langzaam richting eind November.Dus mag en kan de casus langzaam uitdoven.
Andersom gebeurt het ook dat als een casus meer tijd vergt dat het ook die tijd krijgt.
1 December staat een gloednieuwe casus op stapel dus ff geduld

Paul SEH

• Gast
Reactie #145 Gepost op: 24 november 2004, 21:09:22
Persoonlijk vind ik 1 casus per maand genoeg. Heb je tenminste effe de tijd om erop te reageren.  ;)

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #146 Gepost op: 24 november 2004, 23:16:08
Persoonlijk vind ik 1 casus per maand genoeg. Heb je tenminste effe de tijd om erop te reageren.  ;)

Volgende maand is het niet mijn casus, Paul. Dus dan assisteer ik je. ;) ;D

Paul SEH

• Gast
Reactie #147 Gepost op: 25 november 2004, 06:45:49
Dat is fijn. Ik laat nog wel weten in welke volgorde ik de patienten ga afvoeren. Ik ga het effe op een rijtje zetten.  :)

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #148 Gepost op: 25 november 2004, 17:27:45
Dat is fijn. Ik laat nog wel weten in welke volgorde ik de patienten ga afvoeren. Ik ga het effe op een rijtje zetten.  :)

= goed. Je hebt nog een paar dagen. ;)

Heren (en dames natuurlijk), het laat zich aanzien dat jullie die brand zover hebben dat 'ie niet meer uitbreid. En nu?

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #149 Gepost op: 25 november 2004, 20:00:12
als het vuur inderdaad onder de knie is,ga ik mijn kubus nalopen om er zeker van te zijn dat ik geen uitbreiding meer heb.En als er met de ingezette stralen genoeg overwicht op de vlammen is wordt het tijd voor brand meester ;D