Journalist volgt medewerkers van marechaussee die te hard rijden

Auteur Topic: Journalist volgt medewerkers van marechaussee die te hard rijden  (gelezen 28392 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #70 Gepost op: 19 april 2011, 13:03:09
Heeft de journalist een geijkte auto?
En ik zie nergens dat ze met 130+ rijden op die 60 weg, de journalist kan wel wat roepen maar ik zie dit niet naar voren komen in het filmpje. Ik vind het erg knap dat hij bij De Mussels een meting heeft kunnen doen als zij daadwerkelijk zo hard reden.
Die journalist moet de beelden is terug gaan kijken en zich afvragen wie er nou gevaarlijker rijverdrag vertoont.

Zoveel schokkends zie ik niet, op zijn eigen rijgedrag na.


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #71 Gepost op: 19 april 2011, 13:18:00

Trouwens:
Citaat
Het grootste probleem van een auto zit tussen de pendalen en het stuur.

Het dashboard?  0098

In variant staat dit al jaren als term onder mijn account (vanuit mijn primaire werkgebied;)
PEBKAC


:):):):):):)
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #72 Gepost op: 19 april 2011, 17:28:37
Ik hoor het al. Helaas totaal geen begrip voor andere meningen. Enige wat er gezegd kan worden: we doen het niet zomaar.

Heus mag iedereen een eigen mening hebben en er van vinden wat ie wil... Waarom niet? Maar weet je wat het politie-werk inhoudt? (gewoon een vraagje...)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #73 Gepost op: 19 april 2011, 17:55:42
Joh, dit is van hetzelfde allooi dat gaat piepen als een politievoertuig een rood verkeerslicht negeert. Schoolvoorbeeld van: ''Ik heb een mening maar ik weet niet waarover ik het heb.''

Gewoon vervelend volk. Hetzelfde soort volk wat naar mij toe komt lopen als ik volgens diegene mijn sirene zonder toestemming zou hebben gebruikt. Werkelijk waar, die dingen gebeuren.  ;D


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #74 Gepost op: 19 april 2011, 18:23:25
Joh, dit is van hetzelfde allooi dat gaat piepen als een politievoertuig een rood verkeerslicht negeert. Schoolvoorbeeld van: ''Ik heb een mening maar ik weet niet waarover ik het heb.''

Gewoon vervelend volk. Hetzelfde soort volk wat naar mij toe komt lopen als ik volgens diegene mijn sirene zonder toestemming zou hebben gebruikt. Werkelijk waar, die dingen gebeuren.  ;D

 Jij doelt nu op mij met deze reactie?


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #75 Gepost op: 19 april 2011, 18:29:21
Jij doelt nu op mij met deze reactie?

Nee hoor, gewoon een opmerking in het algemeen. O0 Een opmerking die HV-ers op een HV-forum direct begrijpen en op de juiste wijze interpreteren. (in mijn geval: schouders ophalen en weer verder, op naar het volgende ''schandelijke'' filmpje)  ;)


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #76 Gepost op: 19 april 2011, 19:13:58
Joh, dit is van hetzelfde allooi dat gaat piepen als een politievoertuig een rood verkeerslicht negeert. Schoolvoorbeeld van: ''Ik heb een mening maar ik weet niet waarover ik het heb.''

Gewoon vervelend volk. Hetzelfde soort volk wat naar mij toe komt lopen als ik volgens diegene mijn sirene zonder toestemming zou hebben gebruikt. Werkelijk waar, die dingen gebeuren.  ;D

Dat klinkt eigenlijk net zo dat wanneer ik met mijn bots open achteruitrij om de andreasstrips op te  pakken dat er voor mij een auto stopt van een lesschool en mij komt vertellen dat ik niet achteruit mag rijden op de snelweg ;)
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #77 Gepost op: 19 april 2011, 19:20:23
Vandaag door twee Kmar motoren met OGS op de A9 ingehaald, deze gingen richting IJmuiden.
N.a.v. deze discussie wil ik melden dat deze een schoolvoorbeeld vormden van hoe het hoort.
Ook al was de linkerbaan over lange weg vrij, deze lieten zich niet verleiden om de motor open te trekken, maar met een zeer acceptabel snelheidsverschil mij voorbij te gaan.
Mochten ze meelezen, mijn complimenten. 998765
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #78 Gepost op: 19 april 2011, 19:23:12
Ook al was de linkerbaan over lange weg vrij, deze lieten zich niet verleiden om de motor open te trekken, maar met een zeer acceptabel snelheidsverschil mij voorbij te gaan.
Mochten ze meelezen, mijn complimenten. 998765

Mochten ze meelezen: waarom niet afwijken van de brancherichtlijnen, bij vrij baan? Was de spoed toch niet echt spoed dan?  ;D ::)


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #79 Gepost op: 19 april 2011, 19:31:49
Tja, ik weet uit ervaring dat je dan ng wel eens iets harder gaat dan de richtlijnen.....daar zijn het richtingen voor.
Maar deze deden het echt heel netjes en verantwoord....en dat is een tijd geleden dat ik dat zo gezien heb  0098
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat