Grote brand hilversum

Auteur Topic: Grote brand hilversum  (gelezen 1546 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

janneman82

  • Gast
Gepost op: 2 november 2004, 12:05:57
Hilversum - Dinsdagmorgen vroeg om 01.00 uur wordt er een mogelijke binnenbrand gemeld in een leegstand huis aan de Minckelerstraat. Als nel blijkt het om een daadwerkelijke brand te gaan, al snel breidt het vuur zich uit naar de naastgelegen, leegstaande, woningen, waarop er wordt opgeschaald naar grote brand. Zo'n twee uur later kan het sein brandmeester gegeven worden.

foto's staan op: www.rbgv.nl
                          www.rjakma.nl




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 2 november 2004, 16:44:45
dat was een mooi brandje ;D
ik reed er vanochtend langs,rond de klok van 9.30uur en toen ging de brandweer weer nablussen


janneman82

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 2 november 2004, 20:35:49
was zeker een mooie brand. Ben helaas zelf nie geweest lag ziek op bed :'( maar ja de brandweer gaat er van uit dat het deze week nog wel een keer raak is in deze buurt omdat daar een hele wijk leeg staat. Dus mijn fototoestel staat klaar 8)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #3 Gepost op: 2 november 2004, 21:57:40
was zeker een mooie brand. Ben helaas zelf nie geweest lag ziek op bed :'( maar ja de brandweer gaat er van uit dat het deze week nog wel een keer raak is in deze buurt omdat daar een hele wijk leeg staat. Dus mijn fototoestel staat klaar 8)
ik heb het gezien ja,de boel is flink dicht getimmert daar


janneman82

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 2 november 2004, 22:22:09
het wordt pas in februari gesloopt :-X dus de brandweer heeft de komende tijd veel werk ;)