Boswachter Geldersch Landschap neemt het niet zo nauw met de veiligheid

Auteur Topic: Boswachter Geldersch Landschap neemt het niet zo nauw met de veiligheid  (gelezen 5735 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Als wij daar in onze TS zouden aankomen, dan zouden we een keer vloeken, snel een kabel plaatsen tussen de TS en de keet en 'em wegslepen zodat wij en anderen na ons er langs kunnen. De keet hoeft daarbij niet heel te blijven. In de natuur moet wel meer aan de kant worden gezet om er langs te kunnen. Dit is niet zo bijzonder als je misschien denkt.
't Is goed dat er mensen zijn die zich hierom druk maken, maar als onze ambtenaren dat niet doen levert dat alleen ergernis op. Dat lossen we als de nood aan de man is dan handig op.

Het probleem is allen dat je hem vervolgens nergens heen kunt slepen. Achteruit ga je naar het fietspad die van de weg word gescheiden met een diepe sloot. Het is met een TS net mogelijk om daar via het fietspad in te komen. Die bouwkeet achteruit slepen gaat je echt niet lukken. Je zult er een auto met trekhaak voor moeten zetten.  :)

Ik zag overigens vandaag dat er beweging was bij de keet, voor het eerst stonden de ramen open. Misschien is die straks wel weg.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Oké. Voor wat hoort wat. Ik heb uiteraard verteld hier hoe bijzonder ik het vond dat er niet gehandeld werd na aanleiding van verschillende contacten.

Ik heb, zoals vermeld, via twitter met 1 van de boswachters contact gezocht. 2 dagen na het contact is de bouwkeet spoorloos verdwenen. De brandweer heeft weer toegang tot het gebied.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Oké. Voor wat hoort wat. Ik heb uiteraard verteld hier hoe bijzonder ik het vond dat er niet gehandeld werd na aanleiding van verschillende contacten.

Ik heb, zoals vermeld, via twitter met 1 van de boswachters contact gezocht. 2 dagen na het contact is de bouwkeet spoorloos verdwenen. De brandweer heeft weer toegang tot het gebied.  :)
Netjes! Mooi resultaat  098uo De aanhouder wint!  098uo