0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
De verbindingsdienst van het rode kruis heeft er nu 4 van in hun bezit zins een aantal maanden deze zijn druk bezig met spuiten en inrichten als ik het goed heb staan ze in Limburg,Gelderland,Overijsel en bij ons in Noord Holland als deze af is en gespoten zal ik een foto plaatsen die van ons komt bij de brandweer Zuid Limburg vandaan
2 kentekens zijn 02-VB-GR en 03-VB-GR
Ik heb eigenlijk geen idee waar de foto genomen is...Heb m ook maar gejat van een collega
maar weer eens een VC uit de oude doos:Dienst: Gemeente Brandweer AmsterdamKazerne: EenhoornWagenparknummer: 220Soort voertuig: Verbindings-CommandowagenMerk & type: Spijkstaal 7008 SKenteken: 27-42-EBIn dienst: 1976, uit dienst 1987Byzonderheden: Opel motor, verdere inrichting Neesman en AEG. Bijnaam 'SRV-wagen', snelheid: niet om over naar huis te schrijven. Opgevolgd door de Iveco met Berkhof opbouw.en
Zo aan de overkapping en voertuigen te zien is het Ede, ik zag die '03-' laatst namelijk ook al bij de kazerne van Ede staan.
klop inderdaad is in ede er zijn nu 4 voertuigen gespoten en heb gehoord dat er nog 2 bij komen en wel voor Drenthe en Frieslandvoor Noord Holland die heeft het kenteken VV-XT-01