Verbindings- Commandowagens

Auteur Topic: Verbindings- Commandowagens  (gelezen 139034 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #80 Gepost op: 27 november 2004, 12:15:44
Euhm, als je foto's van onze website gebruikt om hier te plaatsen link ze dan direkt vanaf onze site. Ik houd er niet zo van als onze foto's gejat worden en nu bij jou thuis op de PC staan danwel hebben gestaan ;).
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #81 Gepost op: 27 november 2004, 12:27:04
er is een manier om dat echt te voorkomen.
iemand van waldnet heeft het mij een keer uit gelegd probeer deze maar eens op je hdd te zetten ;)
http://www.waldnet.nl/fotonieuws.php?d=1101287322


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #82 Gepost op: 27 november 2004, 12:30:42
Ik wil dat soort maatregelen niet hoeven te gebruiken. Vind ik een beetje kinderachtig staan. Ik reken op eenieders eigen verantwoordelijkheidsgevoel.

Lees eens wat Peter in het sticky topic bovenaan deze categorie heeft geschreven zou ik zeggen ;).
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #83 Gepost op: 27 november 2004, 12:52:02
Ik probeer er alen maar mee te zeggen als je echt niet wild dat mensen jouw foto’s op hun pc zetten dan is dat te voor komen ;)


Jeroen Landman

  • Gast
Reactie #84 Gepost op: 27 november 2004, 13:10:21
er is een manier om dat echt te voorkomen.
iemand van waldnet heeft het mij een keer uit gelegd probeer deze maar eens op je hdd te zetten ;)
http://www.waldnet.nl/fotonieuws.php?d=1101287322

Okay je kan de fotos niet opslaan, maar wel de hele site
en dan heb je de fotos nog op je HDD.
En je kunt ze altijd nog uit de temp.internet map halen.
Dus waterdicht is het nog niet.


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #85 Gepost op: 27 november 2004, 13:13:23
dan kan je de fotos wel via je HDD bekijken maar niet kopieren naar een andere site ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #86 Gepost op: 27 november 2004, 14:28:39
Euhm, als je foto's van onze website gebruikt om hier te plaatsen link ze dan direkt vanaf onze site. Ik houd er niet zo van als onze foto's gejat worden en nu bij jou thuis op de PC staan danwel hebben gestaan ;).

ow shit, ik dacht dat het niet verboden was maar ik zal het meteen aanpassen
mij excuus en ik zal em ook meteen verwijderen
100 x excuus :-[ :-[


van welke site had ik em afgehaald eigenlijk??
dan zal ik effe een link plaatsen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #87 Gepost op: 27 november 2004, 14:39:57
van welke site had ik em afgehaald eigenlijk??
dan zal ik effe een link plaatsen

Het gaat er niet om dat ik een link naar onze site wil hebben ofzo hoor. Maar zoals Peter in het bovenste topic al had vermeld liever geen foto's zonder toestemming of zonder bronvermelding plaatsen. Als je foto's van ons hier op dit forum wil gebruiken heb ik daar helemaal niet zo'n moeite mee. Ik zit ook echt niet te wachten op bronvermelding, maar link ze dan gewoon vanaf onze site en sla ze liever niet eerst op op je eigen PC. En wat de herkomst betreft: deze foto kan niet anders dan afkomstig zijn van onze website www.112brabant.nl aangezien geen enkele van onze internet-afnemers onze foto's op 640x480 of groter publiceert.
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #88 Gepost op: 27 november 2004, 14:40:12
Het is wel zo chique om direct door te linken naar de site waar je de foto vandaan hebt of om de site en naam van de fotograaf even te vermelden.

En verder moet iedereen die op internet foto's plaats gewoon accepteren dat foto's gekopieerd worden en overal waar mogelijk opgeslagen kunnen worden. Als je dat niet wilt: geen foto's plaatsen! Heel simpel :-)

Gr
Erik


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #89 Gepost op: 27 november 2004, 14:47:02
zo,genoeg hierover 112Brabant heeft duidelijk aangegeven dat hij het niet wil hebben op deze manier.Voor een ieder die foto,s wil plaatsen  kijk mijn bericht eens na wat ik heb geschreven,want mijn verwijderknop is onverbiddelijk 8) ;)

en voor de duidelijkheid
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=4868.0