Grote oefening vliegbasis Soesterberg

Auteur Topic: Grote oefening vliegbasis Soesterberg  (gelezen 3826 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #10 Gepost op: 4 november 2004, 22:58:32
Hè jammer ik moet toch vaker op het forum kijken  :-[
Nu ben ik te laat anders was ik ook even een kijkje gaan nemen (ik kan de basis wel op), snik
Trouwens leuke foto's  :D Ik wou dat de fotos die gemaakt zijn met de grote oefening op Volkel (waar ik aan mee moch doen  :D) ook online kwamen, helaas heb ik ze nog niet gezien, seunt ::)


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #11 Gepost op: 19 november 2004, 16:01:29
Jij zal best wel mooie plaatjes hebben van de nieuwe en oude CT's van de luchtmacht Angèl
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #12 Gepost op: 21 november 2004, 12:51:06
Jij zal best wel mooie plaatjes hebben van de nieuwe en oude CT's van de luchtmacht Angèl

Nee hoor, valt eigelijk best wel tegen ;)


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #13 Gepost op: 21 november 2004, 19:17:46
Jammer dat ik wat laat reageer. Ik heb namelijk als lotus met deze oefening meegedaan. Het was een hele leuke oefening. Er waren 10 ambulance's (en niet 15 ) die mee deden. Helaas zijn er maar de eerste 10 slachtoffers met de ambu's afgevoerd naar utrecht. Zoals zoveel oefeningen gebeurt, is nu ook gebeurt, ben je eindelijk zover dat je afgevoerd wordt met de ambu is het weer einde spel. Het invoeren van de barcode's, deze nieuwe registratie systeem, is niet geheel vlekkeloos verlopen. Maar dat is meestal het geval. In het calamiteiten hospitaal in utrecht wordt dit systeem al een paar jaar gebruikt en werkt goed. Maar al en al heb ik die avond veel plezier gehad.