Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 997165 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1640 Gepost op: 13 april 2013, 19:54:25
Ja excuus, dat bedoel ik  :)
Wij hebben velgen en daar zijn de tie-wraps dus niet nodig.

Nee... Al die Golf Plusjes met eenzelfde lettercombinatie in het kenteken vallen écht niet op...  O0

Kijk, negen van de tien gasten die wij zoeken kennen onze burgervoertuigen wel. De echte onopvallende voertuigen zie je hier meestal ook niet terug  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1641 Gepost op: 13 april 2013, 20:01:53
Zoals ik al zei rijden wij niet in Golfjes of volkswagens. Uiteraard kennen de boefjes in onze wijk de onopvallende auto's, voor de verkeerssurveillance daarentegen is het ideaal om niet in VW te rijden. We krijgen regelmatig reacties in de trend van 'Ik wist niet dat jullie in zulke auto's reden'
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1642 Gepost op: 13 april 2013, 20:56:07
Inderdaad, de harde kern weet de kentekens wel. Had er laatst 1 die wist (serieus) meer dan 5 kentekencombinaties op te nomen van verschillende dienstvoertuigen, verschillende merken onopvallend.


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1643 Gepost op: 14 april 2013, 08:48:46


Dienst: Politie Midden Nederland
Afdeling: VROS regio
Soort voertuig: Onopvallend voertuig
Merk & type: Volkswagen Golf 2.0TSI R32 AWD DSG
Byzonderheden:


ErikR

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
    • Brandweer Damwoude
Reactie #1644 Gepost op: 15 april 2013, 12:00:10
Citaat
De politie heeft zondag bij een VAG Meeting in Drachten het verkeer gecontroleerd in een onopvallende BMW M5. Van negen personenauto's is het kentekenbewijs ingevorderd, omdat de auto's het toegestane geluidsniveau overschreden. De eigenaren kunnen het kentekenbewijs terug krijgen als de auto in originele staat wordt teruggebracht en deze door de RDW herkeurd is. De bestuurders kregen bovendien een bekeuring.

Daarnaast zijn tijdens de automeeting bekeuringen uitgeschreven voor niet handsfree bellen (2x), niet dragen van een helm, het maken van een wheelie met de motor (veroorzaken van gevaar), omgebogen kentekenplaat, gladde banden, geen voorrang verlenen op een voetgangersoversteekplaats en aanhanger zonder kentekenplaat. Opvallend was verder dat de dienstdoende agenten niet optraden tegen zogenoemde 'burnouts' maar alleen in actie kwamen als bestuurders te snel wegreden.

Bron:  www.waldnet.nl


Een reactie op het artikel:
Citaat
Volgens mij gaat het hier niet om een BMW M5, maar om een BMW 3 serie Touring, 330xd M Sport.

http://www.waldnet.nl/nieuwsreacties.php?nid=40804


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1645 Gepost op: 23 april 2013, 00:22:13


Dienst: Politie Midden Nederland
Afdeling: VROS regio
Soort voertuig: Onopvallend voertuig
Merk & type: Volkswagen Golf 2.0TSI R32 R20 AWD DSG
Byzonderheden:


DavyB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #1646 Gepost op: 23 april 2013, 19:40:40
Ik zag vandaag - omstreeks 14:00 - op de a50 ter hoogte van Uden een Volvo xc60 mij tegemoet rijden met toeters en bellen aan. Ik ben er bijna (lees: 90%) zeker van dat het een Volvo xc60 betrof. Hij stond namelijk vrij hoog op de wielen tov een xc70. Hij voerde een blauw pitje op het dak en was voorzien van grillflitsers en knipperende koplampen, verder was hij in het zwart/donker blauw. Aangezien ik zo'n xc60 hier nog niet eerder de revue heb zien passeren (excuse me if i'm wrong) maar ik was benieuwd (uit pure nieuwsgierigheid) waar deze auto van geweest kon zijn. Alvast bedankt!


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #1647 Gepost op: 23 april 2013, 20:09:11
Is van at.


DavyB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #1648 Gepost op: 24 april 2013, 19:46:57
Bedankt, wist niet dat die ook met xc60's rondreden.


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #1649 Gepost op: 24 april 2013, 21:45:50
Bedankt, wist niet dat die ook met xc60's rondreden.

Die rijden rond in verschillende soorten en maten ;) Zelfs auto's waar je het niet van verwacht!  ;)
Met Vriendelijke Groet.....