GRIP 2 Grote brand (natuur Fochteloërveen) Meesterswijk - Bovensmilde 25-04-2011

Auteur Topic: GRIP 2 Grote brand (natuur Fochteloërveen) Meesterswijk - Bovensmilde 25-04-2011  (gelezen 57763 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Geweldige foto-reportage Crashtender O0


sylvester1986

  • Gast
Super foto's  O0 O0


duijv023

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
  • gewoon een gemotiveerde BHV'er
Jammer dat de "wijzen uit het westen" vinden dat de Cougars weg moeten, en dan... Zo snel al?? Misschien niet de juiste plek om het te vragen, maar wat gebeurt er met de crews? Opleiden voor Chinooks? Of exit ?  :-\


stammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 952
  • Het moet, dus het kan!
ben bang dat ik het antwoord weet.... :'(


Theo Daling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Crashtender liep jij gistermiddag dan op z'n 10 meter van mij langs.

Dan moet jij 1 van deze 4 zijn.




Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Ik vroeg me al af wat de 06-9601 kwam doen...Haha! Super foto's crashtender. Kwaliteit is niet erg, het gaat om de inhoud en die is prima!
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Crashtender liep jij gistermiddag dan op z'n 10 meter van mij langs.

Dan moet jij 1 van deze 4 zijn.




Nee, helaas...  ;) De man in de oranje jas en de man in het gele shirt zijn mijn twee collega's van de VNOG. De heren in het groen zijn van het MAOT. Op het moment dat deze foto is gemaakt zat ik in één van de Cougars. Dit heb ik ongeveer een uurtje gedaan. Daarna ben ik wel in het veld aktief geweest. Mogelijk heb je mij wel later dus wel voorbij zien lopen.
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


Theo Daling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Nee toen stonden wij ergens anders.



Op de achtergrond zie je vaag de Trekkers met giertanks staan aan de zandweg,  wij stonden hier aan de achterkant van de vuurlijn zeg maar in het veld op een veilige afstand.

De wind stond van ons af en toch kwam het vuur onze kant op wij zijn dar op tijd weggegaan want het ging op het laats hardig hard.

Mijn zoon heeft wel close ups van de helis gemaakt die zal ik nog wel plaatsen hier.

Toen de tweede heli terug kwam van Eelde waren wij alweer op de terug naar huis.

Foto is van zoon en onbewerkt.




DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
@crashtender mooie foto's en wat moet jij een leuke baan hebben zeg.

Zonde van die natuur, gelukkig hersteld de natuur zichzelf eigenlijk altijd wel.

En hulde aan die boeren die meegeholpen hebben. (Ja ook aan de brandweer, maar voor hun is het "gewoon" werk voor die boeren niet.)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)