Ik als langedijker zou het alleen maar mooi vinden als er een lifeliner over komt vliegen!
En ik vindt de opmerkingen van de buurt bewoners niet echt terecht
De koninklijke lucht macht komt gemiddeld per jaar zo'n ?30 keer? over vliegen als het niet meer is.
Deze vliegen misschien wat hoger, maar hoor je duidelijk aankomen!
Tevens is het sinds de polderbaan erg gezellig boven langedijk, veel vliegtuigen die aanvliegen als LVNL dit graag wil.
Ook zal de overlast van ambulances in heerhugowaard mee vallen, deze krijgen namelijk een aparte weg naar het ziekenhuis toe, en zal dus niet door de woon wijken van heerhugowaard rijden.
Er is nog veel commotie over het nieuwe ziekenhuis, maar in mijn ogen is het alleen maar een verbetering, een beter en veel toegankelijkere ligging, en een modern ziekenhuis.
Zoals de voorlopige foto eruit zag in de krant enkele weken geleden, dan concludeerde ik dat de heli platform aan de buitenrand komt van heerhugowaard, dit ligt net tussen heerhugowaard en sint pancras in, ik denk dat de overlast wel degelijk zal mee vallen. De spoor brug die er nog geen 200 a 300 meter vandaan ligt zal meer herie geven als er een trein overheen rijd.
Groetjes wess