0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Maar wil jij dan zeggen dat jij niet door rood rijd, dat kleine stukje?
Volgens mij zijn spiegels er juist om er door te kijken naar achteren? Moet gewoon bij je rijbewijs een vast onderdeel worden, wat doe je als er een HV voertuig aankomt en hoe doe je het? Het hoeft niet eens in de praktijk, als het in de theorie zit is het ook al goed. Alhoewel praktijk ook wel handig zou zijn...
Leg het voor bij het CBR
Er zijn tests gaande met het onderbreken van de autoradio als er een HV-voertuig aan komt ( http://www.autoblog.nl/archive/2008/08/15/waarschuwing-voor-ambulance-via-autoradio ). Zou dat volgens jullie veel schelen? Of zijn er al ervaringen uit de pilots bekend?
Ik geef geen slimme tips MAAR MIJN MENING en wat ik ZELF heb GEZIEN of moet ik dan maar mijn ogen sluiten voor het gedrag van deze "chauffeurs" omdat zij een pittige opleiding hebben gehad en het dus wel "kunnen" maar ik merk het al ik trap sommige op hun teentjesen het ligt NOOIT aan henzelf maar altijd aan de andergelukkig denken daar de RECHTERS anders over..................................dat zijn dan zeker ook ZEIKERDS en ZEURPIETEN............
Al. Tiekeltje vijf. ;-0
En hoe bewijst het ambuteam dat er een auto hinderlijk voor/achter hen rijdt??? dat is een groot probleem, er is geen beeldbewijs, camerabeelden die voor antiagressie gemaakt worden mogen daar ook niet voor gebruikt worden. dus artikel 5 wordt erg lastig als er geen agent in de buurt is die dat alles waarneemt.