0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Het best bewaarde geheim van Nederland: Krijg voorrang bij verkeerslichten! Alleen bij ons vandaag van €299 voor €49.95Het is één van de best bewaarde publieke geheimen van Nederland: de PrioDrive Pro 2000 verkeerslichtregelaar. Met dit apparaat krijgt u meer prioriteit op kruispunten en hoeft u dus nauwelijks nog te wachten voor rood licht. Politie, brandweer en ambulance maar ook ook huisartsen, diplomaten en VIP vervoerders maken al jarenlang gebruik van dit voorrangssysteem.Hoe werkt de PrioDrive Pro 2000?De PrioDrive Pro 2000 monteert u met zuignappen aan de binnenkant van uw voorruit en sluit hem aan op de sigarettenaansteker van uw auto. Wanneer u een kruispunt nadert communiceert de PrioDrive met behulp van infrarood licht automatisch met het verkeerslicht om u aan te melden als prioriteitsvoertuig. Het verkeerslicht zal hierna als eerstvolgende groen worden zodat u altijd op tijd op uw bestemming komt!Werkt de PrioDrive op alle verkeerslichten?Om voorrang te krijgen moet het kruispunt zijn uitgerust met speciale optische ontvangers. In Nederland is meer dan 80% van de kruisingen die voorzien zijn van verkeerslichten uitgerust met dit systeem. enz enz...
Vandaag kwam ik deze aanbieding van marktplaats zelf tegen, ik meot zeggen ik geloof er geen snars van en het zou een grote chaos worden op de weg. De foto is in zwart wit en lijkt meer op een gewone dashboardflitser. Enige andere site op internet kan ik er ook niet van vinden.http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/verkeerslichtregelaar-voor-e49-95/